סדנת מכירות לצוות מכירות טלפוני

רוצים לשפר את מיומנויות המכירה של צוות המכירות הטלפוני?

מקימים מוקד טלפוני חדש?

רוצים לגייס אנשי מכירות למוקד טלפוני קיים ולהכשיר את אנשי המכירות?

רוצים לרענן אנשי מכירות טלפונים ותיקים?

אנחנו מומחים לכך!

חברתנו מעבירה מאות סדנאות מכירה, ללקוחות בשלל תחומים ובמגוון גדלים וצרכי הדרכה.

אנו מתמחים בפיתוח מערכי הדרכה, פיתוח מערכי הכשרת אנשי מכירות, סדנאות מכירה לצוותים קטנים/ גדולים, קורס מכירות בן מספר מפגשים, אימון מכירות צוותי, אימון מכירות אישי.

אנו מלווים מערכי מכירות בכל הארץ, על מנת לקדם ולשפר את מיומנויות המכירה ולחדד את יכולת אנשי המכירה לסגור עסקאות מכירה טלפוניות, לייעל את תהליך המכירה, להתמודד עם התנגדויות מכירה ולעלות את כמות הסגירות הנעשות בשילוב אפסלים – UPSELL ללקוחות היברה. אנו מתמחים בהדרכות מכירה לצוותי שירות (שירות יוזם) ובבנייה של מערכי מכירה לצוותי שירות ושימור לקוחות.

אנו מנחים ומלווים את מנהלי המכירות בצוותי המכירה להמשיך ולשדרג את יכולות המכירה של צוות המכירות, ליצירת מערך שירות יוזם, לאמן את אנשי המכירות ולשפר את יכולת מכירה של צוותי המכירות בחברה.

חברתנו מתמחה בבניית נהלי מכירה ותסריטי שיחה, נהלי משמעת למוקדי מכירה טלפוניים ובשילוב בין שיפור מיומנויות מכירה של הצוות ותהליכי העבודה, ההכשרה והמשוב הנדרשים מצוות המכירה על מנת לעמוד ביעדי המכירה של המחלקה והחברה.

אנו עובדים עם ענף הרכב, הביטוח, הפיננסי, שילוח ועמילות מכס, חברות יבוא, חברות קוסמטיקה, חברות פרא- רפואיות, סטארט- אפ ועוד.

על מנת להתאים את המוצר הנכון, היעיל והמדוייק ביותר עבור חברתכם אנו מזמינים אתכם לפגישה על מנת להבין מה בדיוק צורכי ההדרכה וההכשרה המדוייקים ביותר. זאת על מנת לבנות הדרכה המותאמת בדיוק עבור ההון האנושי בחברה, הידע הארגוני הקיים ועל מנת להמשיך ולשדרג את מיומנויות המכירה של מחלקת המכירות שלכם.

מה כולל התהליך?

א. פגישת איפיון עם מנהלי החברה/ המחלקה.

ב. בניית הדרכת מכירה/ הכשרת מכירה מתאימה לצורכי החברה

ג. אימון מנהלי מכירות לפני הדרכת מכירה

ד. הכשרת צוות המכירות

ה. בחינת שיפור ביצועים ברמת כמות סגירות הנעשות במחלקה

ו. אימון מנהלים להמשך שיפור עמידה ביעדים בצוות/ במחלקה

ז. בניית נהלים/ כלי הדרכה/ אימון מכירות בהתאם לצרכים העולים מהכשרת המכירות.

לתאום פגישה מוזמנים ליצור קשר עם לירז אגמון- 05056527927