סדנת מכירות לנציגי מכירות טלפוניים- אימון מכירות 

סדנת מכירות לנציגים במוקד מכירות טלפוני מותאמת למוקדים טלפוניים בהם עובדים נציגי טלמיטינג, טלמרקטינג, תיאומי פגישות לעסקים ומכירות ללקוחות פרטייים.

סדנת מכירות מתבצעת במוקד/ בחדר ישיבות ומותאמת לצורכי העבודה של נציגי המכירות.

סדנת מכירות במוקד הטלפוני מתקיימת על ידינו לאחר שאנו מגיעים לפגישת הכרות ואיפיון הלקוח צורכי המוקד.

בדרך כלל אנו מתמקדים בטיפול בהתנגדויות, תהליך איתור צורך, הבנת קשיי המכירה, שיקוף מבנה השיחה הנעשה על ידי הנציגים. תהליך זה נדרש כהכנה לסדנה. זאת, על מנת לקיים תהליך מדוייק של הכשרת מכירות הכולל מתן מקסימום כלי מכירות במינימום זמן.

סדנת המכירות מתקיימת במינימום של שעתיים עד שמונה שעות, ולעיתים בשני מפגשים, על פי צורכי נציגי מכירות.

למעשה, בסדנת מכירות, נציגי המכירות הטלפוניים הם הלקוח העיקרי שלנו בתהליך.

ברגע שאנו נותנים מענה לקשיים והאתגרים איתם הם מתמודדים, אנו פותרים את מקסימום האתגרים הנדרשישם על מנת לקדם את תהליכי סגירת המכירות עם הלקוחות של החברה.

במסגרת הסדנה, עולים אתגרים, קשיים, בעיות וחוזקות של הנציגים במעמד המכירה, וכן אנו בונים תסריט שיחה מותאם באופן מלא לכל אותם קשיים ואתגרים איתם מתמודדים נציגי המכירות במוקד המכירות הטלפוני.

הפעילות שלנו נעשית על ידי יועצים מומחים, אשר מכינים הדרכה מסודרת ובודקים לאחר ביצוע סדנת מכירות את רמת האפקטיביות והעלייה בכמות הסגירות אותו מבצע המוקד.

אנו מכינים סט של נקודות לשיפור על מנת להמשיך את התהליך שנעשה במוקד על ידי המנהלים ועל מנת לשפר את כמות הסגירות תוך כדי הקלה על הקשיים איתם מתמודדים נציגי המכירות במוקד הטלפוני.

אנו ממליצים לפנות אלינו להתייעץ איתנו בכל הקשור להכשרות מכירה, הדרכת מכירה למוקדים טלפוניים, טלמרקטינג, טלמיטינג ומוקדי מכירה הנמצאים בשלב של בנייה והקמת המוקד, וכן למוקדים טלפוניים מבוססים בהם רוצים לשפר את הביצועים הארגוניים.