גיוס אנשי מכירות בתקופת קורונה 

אז נכון, תקופה לא פשוטה למשק הישראלי, לעולם, תקופה של שרשור הדבקה מדאיג, ועם זאת העולם העיסקי יחזור לפעול, אולי מהר יותר ממה שכולנו מצפים.

איך מתנהלים במערך מכירות בתקופה הזו?

מה אפשר לעשות על מנת לחזק את תשתית המכירות הקיימת?

האם כדאי לי להתחיל לגייס אנשי מכירות בתקופה הזו?

איך אנחנו מכינים את עצמנו ליום שאחרי? איך אני מכין את אנשי המכירות ליום שאחרי?

וכמובן, התמודדות עם המשבר העיסקי בעולם המכירות בעידן קורונה. כיצד?

שאלות אלו ואחרות נשאלות על ידי לקוחותינו מידי יום. בעיקר, השאלה הנשאלת היא כיצד נערכים ליום שאחרי?

איך אני מחזיר את עצמי לפעילות מלאה מהר ככל שניתן, ונמנע מקשיים והפסדים נוספים ביום שאחרי?

אז ראשית, תוכנית עבודה מדוייקת הכוללת חיזוק והתאמת אנשי המכירות ליום שאחרי היא קריטית כרגע.

במידה ונמצאים בתהליך של בניית תשית מכירות למוקד טלפוני או למערך פרונטאלי, זה הזמן לפנות אלינו ולבנות תוכנית עבודה מרחוק. אנו מקיימים ישיבות באמצעות זום ושיחות טלפוניות על מנת להעריך ולהערך טוב ככל שניתן ליום שאחרי.

מערכי מכירות ממשיכים להתקדם, להכין חומרים לחשוב על אופן איסוף לידים והשימוש בהם באופן ממצה, הן ברמת התהליך הדיגיטלי והן ברמת הטיפול בלידים.

ברור לכולם, כי אנשי המכירות יתאימו את עצמם למציאות חדשה- ולכן יש לקחת בחשבון כמה נושאים ולהערך אליהם ברמת גיוס אנשי מכירות לחברה.

ראשית, יש לגייס אנשי מכירות בעלי יכולת שירותית גבוהה וסבלנות רבה לטיפול בלידים מרחוק.

אנשי מכירות אלו יהיו חייבים לפתח מיומנויות מכירה ושירות מרחוק- ולשם כך יש לגייס אנשי מכירות מתאימים ואולי שונים מפרופיל גיוס אנשי מכירות הרגיל שלכם.

שנית, יצירת אמפתיה וקשר איכותי ומיטבי מרחוק- יש להכין את העובדים לפיתוח מיומנויות תקשורת חדשות- סדנת מכירות בזום תוכל להכין אתכם היטב למצב.

שלישית, הבנה כי הלקוחות ודריותיהם והיכולת לבצע מכירה משתנה- אנו נכשיר ונגייס את אנשי המכירות ליכולת מכירה מרחוק, שהיא שונה במגוון דרכים וצורות מיכולת מכירה פרונטאלית או טלפונית. נושא אחד למשל שעולה הוא, כיצד מצטלמים היטב בזום וכיצד "עוברים מסך" מרחוק? כיצד מצחליחים להלהיב לקוחות וליצרו הבנת צורך וטיפול בהתנגדויות מרחוק..שאלות אלו ועוד יכולות להנתן במענה מקצועי של הדרכה מרחוק על ידינו בימים אלו.

לסיכום, גיוס אנשי מכירות הוא נושה חשוב שעליו לעלות לתודעה העיסקית כבר לפני החזרה לעבודה לאחר משבר הקורונה.

כל התייעצות, רצון לחשוב ביחד, מסמכים שאתם מעוניינים להתייעץ והכנות ל"צעד הבא" העיסקי שלכם- מוזמנים לפנות אלינו- לירז אגמון 0506527927