שיפור תהליכי עבודה– פירגון חיובי

שיפור תהליכי עבודה ככלי מרכזי לקבלת פידבקים על הארגון ולשיפור ביצועים- מה זה בעצם אומר?

שיפור תהליכי עבודה– הוא מהלך שבוחן את תהליכי העבודה בארגון. בחינת תהליכי העבודה היא במחלקת שירות, מכירות, תפעול, אדמנסטרציה, הנהלת חשבונות, לוגיסטיקה ועוד. בחינת תהליכי העבודה מתבצעת הן בתוך כל מחלקה והן בממשקי העבודה בין המחלקות השונות.

כיצד מתבצע תהליך של שיפור תהליכי עבודה?

אנו מבצעים איפיון בכל מחלקה, בשיתוף מנהל המחלקה.

תהליך האיפיון כולל בדיקה של כל התהליכים, מול הפונקציות הארגוניות, איתור צווארי בקבוק, קשיים בתפעול המערך, כפילויות, יעילות ורווחיות לשיפור ביצועים.

האיפיון כולל בחינת עבודת הממשקים מול המחלקות השונות.

בסיום תהליך האיפיון, אנו מגישים מסמך המלצות לקידום ומתן פידבק על הנושאים החיוביים והשלילים שנעשים בכל מחלקה ומחלקה ואל מול ההנהלה והמנהלים.

עם מסמך האיפיון וההמלצות, אנו ניגשים לתהליך שיפור ביצועים במחלקות המרכזיות. חלק מהנושאים מטופלים ישירות בתוך המחלקות בתמיכת ההנהלה. חלק מהנושאים המוגדרים דורשים שינוי בעבודת התשתית של הארגון או דורשים מעורבות בביצוע של כוחות יעוץ חיצוניים.

בשלב זה אנו בוחנים תוכנית פעולה מדוייקת הכוללת לוחות זמנים מתאימים לביצוע. תהליך זה דורש ממנהלי החברה נכונות, משאבים, סבלנות ומודעות לחשיבות התהליך.

התהליך כולל הטמעה של המהלכים הנדרשים.

מה התהליך כולל?

איפיון במחלקות השונות

מסמך המלצות למנהלים

תוכנית יישום והטמעה אל מול המחלקות ועבודת הממשקים

עבודה בשקיפות למנהלי המחלקות ולעובדים באמצעות ישיבות הנהלה וישיבות צוות.

המשמעות של תהליך שיפור תהליכי עבודה, הוא חידוש, חיזוק מיומנויות ניהול, חיזוק ממשקים ותהליכי עבודה וגיבוש המחלקות והצוותים.

יכולת הנעת העובדים מאפשרת חידוש, יצירת אווירה של התחדשות ושיפור, ועם זאת עבודה הכוללת משוב ופידבק על הנעשה בתוך החברה ובתוך המחלקות השונות.

במידה ואתם מעוניינים לשפר את התהליכים הנעשים בחברה, לגדול ולצמוח בתוך החברה מתוך תהליכים פתוחים ומקדמים אתם מוזמנים לפנות אלינו לפגישת ייעוץ.

בפגישה נוכל להכיר ולבחון יחד את התהליכים המתקיימים מתוך רצון לשפר ולקדם את החברה למקום בריא, חזק ומשגשג יותר.