המכירה הבאה שלכם מגיעה מלקוח קיים

שימור לקוחות, או שמירה על הלקוח היא מילת מפתח בעולם העיסקי כיום.

כולם יודעים עד כמה קשה להביא לקוח חדש, כמה משאבים, זמן ואנרגיות נדרשים על מנת ליצור קשר וליצור התקשרות עם לקוח חדש.

עולם התוכן של הלקוחות, מוצף במידע במגוון תחומים ונושאים. לכן, נאמנות של לקוח חדש היא יחסית נמוכה.

עם זאת, מחקרים ומציאות מוכיחים כי לקוחות קיימים, הינם בדרך כלל לקוחות מרוצים. אם הם לא היו מרוצים, מן הסתם, הם כבר לא היו לקוחות.

לכן, שימור לקוחות בתהליכי שירות יוזם הם התהליך החשוב ביותר לשמירה על הפעילות הארגונית והעלאת הרווחיות בחברה.

אז כיצד אנו יכולים בארגונים לשמר לקוחות קיימים ואףך להרחיב את סל השירותים של אותם לקוחות?

הנושא הראשון שנתייחס אליו הוא פידבק מלקוחות– משוב מלקוחות החברה. כיצד מקבלים פידבק מלקוחות? פשוט מאוד, שואלים אותם ומבררים איתם. אנו בודקים ממה הלקוחות מרוצים ולא מרוצים באמצעות סקר שביעות רצון לקוחות שנעשה בצורה מקצועית ומדוייקת ועל סמך המידע, אנו מכוונים את המנהלים והלקוחות להבנה, הטמעה והיישום של צורכי הלקוחות בחברה.

בנוסף, אנו מכשירים מנהלים וצוות עובדים להרחבת המכירה. בין אם מדובר בצוות עובדי שירות או באנשי מכירות א=נו מלמדים ומתמחים בטכניקות מכירה להרחבת תהליכי מכירה.

הנושא השלישי הוא הרחבת פעילות החברה. זהו תהליך אסטרטגי וחשוב, איתו כל חברה מתמודדת לאורך כל שנות חייה. דיון זה מוכרח להיות פרקטי ומדוייק ולהעשות בצורה מקצועית בליווי מומחים. תהליכי קבלת ההחלטות בנושא הרחבת הפעילות העיסקית קריטי להמשך קיום הארגון, לרווחתו ולתהליכי קבלת החלטות עתיידים חשובים.

אנו ממילים לכם לקבוע איתנו פגישהת ייעוץ בנושא כיצד מגדלים את המכירות בארגון מלקוחות קיימים, כיצד משמרים ודואגים לשביעות רצון הלקוחות לאורך זמן.

אנו ממליצים להתחיל לחשוב היום, לטווח הקרוב והרחוק על מנת להגדיל את הרווחיות העיסקית, לשפר את הביצועים וכל זאת כמובן לא בהגדלת העלויות בצורה שאינה הולמת את רווחת הארגון.