גיוס והכשרת אנשי מכירות

כיצד מגייסים כיום אנשי מכירות?

האם יש קשר בין גיוס אנשי מכירות להכשרת אנשי מכירות הצלחת התהליך?

האם היישום וההטמעה של תהליכי המכירות רלוונטיים להצלחה בגיוס?

שאלות אלו ואחרות רלוונטיות היום, יותר מתמיד בתהליך גיוס אנשי מכירות והכשרתם.

המאמר ידון בתהליכי גיוס והכשרה של אנשי מכירות וכן בתהליכי יישום והטמעה של איש המכירות החדש בצוות המכירות שלכם.

תהליך גיוס והכשרה- טיפים להצלחת התהליך

  1. תהליך גיוס מסודר כולל מספר שלבים חשובים: ראשית, מיהו איש המכירות המתאים למערך הארגוני. אנו בונים אתכם פרופיל גיוס מדויק ומותאם לצורכי הארגון. במסגרת תהליך הגיוס, אנו מפרסמים, מראיינים וכן מבצעים תהליך גיוס ממוקד בתוך הארגון על מנת לגייס את איש המכירות המתאים ביותר עוברכם.
  2. לאחר הצגת המועמדים המתאימים, אנו בודקים את התאמתם הן ברמת הכישורים והמיומנויות הקיימים והן מבחינת התאמת איש המכירות לצוות המכירות ולתרבות ולאקלים הארגוני בחברה.
  3. הכשרה- אנו מכשירים את צוות המכירות באמצעות הדרכת מכירות, סדנת מכירות וכן באמצעות אימון אחד על אחד למכירות ואימון מכירות קבוצתי.
  4. אימון מכירות מנהלים– או מאמנים את מנהל המכירות על מנת שיוכל להמשיך ולהכשיר את איש המכירות בהתאם למיומנויות ולכישורים שלו וכן בהתאמה לדרישות הארגון.
  5. אימון מכירות לאנשי מכירות ותיקים- במסגרת תהליך האימון למכירות, הכשרת מכירות, אנו מכשירים את מנהל המכירות בכלים מדויקים ורלוונטיים לעולם המכירות התחרותי של הארגון.
  6. תסריטי שיחה למכירות– במידה ואין תסריטי מכירות, אנו מאפיינים את תהליך המכירה ובונים תסריטי מכירה מותאמים ומדויקים לצורכי הארגון. במידה ויש תסריטי מכירה, אנו בודקים את התאמתם ומרעננים את תסריטי השיחה שיתאימו לדרישות ולתחרות המשתנה בעולם המכירות כיום.
  7. ליווי מנהלי מכירות– במסגרת התהליך, אנו מתמחים באימון מנהלי מכירות ובהכשרת מנהלי המכירות לדיוק והתאמה וכן להגדלת כמות המכירות של צוות המכירות. אנו מייעלים את המכירות הקיימות ומגדילים את כמות הסגירות של צוות המכירות בעשרות אחוזים. למידע נוסף, ולקביעת פגישה הכרות, מוזמנים לפנות ללירז אגמון- 0506527927.