טכניקות לשיפור מיומנויות מכירה

חברתנו מתמחה בשיפור טכניקות מיומנויות מכירה למנהלי מכירות ולאנשי מכירות. אנו מתמחים בעבודה על שיפור מיומנויות מכירה לכל סוגי המחלקות ומערכי המכירות בחברות בתחומים מגוונים.

הניסיון של חברתנו מתבסס על העובדה שאנו חברה ליעוץ ארגוני ולא רק חברה להדרכות מכירה או לסדנאות מכירה.

ההתמחות שלנו היא בהקמת מערך מכירות בתוך החברה, כמערך פנימי המותאם לצורכי החברה על סמך תהליך איפיון ממוקד ומקצועי.

מערך מכירות בתוך הארגון, הוא מערך מכירות שמאפשר ניהול ישיר ומדוייק של תהליכי העבודה הנדרשים וכן תהליכי בקרה, שיפור וחידוד המערך לאורך זמן.

מה המשמעויות של טכניקות לשיפור מיומנויות מכירה של מערך מכירות פרונטאלי או מערך מכירות טלפוני?

כיצד משפרים מיומנויות מכירה?

חשוב מאוד בשלב הראשון, לעשות תהליך של איפיון צורכי החברה בצורה מקצועית ומדוייקת. אנו מתמחים בהבנת צורכי אנשי המכירות, מנהלי המכירות, תהליכי עבודה, איפיון צורכי הלקוחות, סקר שביעות רצון לקוחות מתהליכי המכירה והשירות ועוד.

אימון מכירות ליחידים ולצוותי מכירות

הדרכת מכירות לצוותי מכירות

סדנת מכירה מונחות לצוותי מכירות 

הדרכות זום מכירות ליחידים וקבוצות

הדרכת מנהלי מכירות פרונטאליות/ הדרכות מרחוק 

הדרכת מכירות לשיפור מיומנויות מכירה יכולה להתבצע באופן חדש פעמי, באופן שוטף למספר מפגשים או אחת לתקופה בימי מבצע או שינויים במוצרים בחברה.

אנו מלווים את מנהלי המכירות בתהליך של למידה, לצורך אימון מכירות של הצוות. המידע הארגוני לאחר הדרכת המכירות נשאר זמין באמצעות מסמכים, תסריטי שיחה ומצגות לשימוש של צוות המכירות החדש ובמידה וגם מתחלף, לצוות המכירות החדש.

הפעילות מתבצעת תוך שקיפות מלאה למנהלי היחידות ובאישור של תכני ההדרכה מולם.

על מנת לאפיין את תהליכי הדרכת שיפור מיומנויות המכירה הנדרשות בחברתכם, אנו ממליצים על תיאום פגישת הכרות (ניתן לקבוע פגישת הכרות גם מרחוק) לצורך הכרות והבנה של צורכי ההדרכה המועדת לאנשי המכירות ולמנהלי המכירות.

אנו מתמחים בהדרכות מכירה לסאטרט- אפ, לחברות בענף הביטוח, משרדים פרופסיונאליים, חברות בענפי הקוסמטיקה והתחום הפרא רפואיים, ענף הרכב, ענף המזון והמשקאות, לחברות בתחום עמילות מכס וייבוא, לחברות המתמחות בשיווק מוצרים וחומרי בניין ובית, לחברות בתחומי תקשורת, הרזיה ועוד.