שילוב מערך מכירות הדיגיטל עם מוקד טלפוני

חברות העוסקות בפיתוח של מערכי מכירות ממשיכות בתהליכי פיתוח והרחבה לעולם הדיגיטל.

הווה אומר, לא מספיק היום לבנות מערך מכירות, הכולל גיוס אנשי מכירות, הכשרת אנשי מכירות, העברת סדנאות, ניהול וליווי ושיפור ביצועים במערך המכירות.

אם חברה מעוניינת להיות בחוד החנית של עולם המכירות, ולעמוד בתחרות הקשה לעסקים וחברות כיום עליה לפתח עצמאות דיגיטלית כחלק מההשקעה בארגון.

כשאנו מתייחסים לעולם הדיגיטל, זה אומר כל מה שקשור להתפתחות הטכנולוגית הקשורה בעולם השיווק והמכירות של המוצר או השירות אותו אתם משווקים.

עולם המכירות כיום מתייחס לעולם המכירות ללקוחות פרטיים ועולם המכירות ללקוחות עיסקיים.

בתוך עולמות אלו ההתייחסות היום היא למכירות של מוצרים או למכירות של שירותים. ישנן חברות המשלבות כמובן את תחום המוצרים והשירותים או מתמחות במספר מוצרי צריכה / מספר שירותים משולבים.

על מנת למכור, יש צורך ביכולת פנייה מדוייקת לקהלי יעד רלוונטייפ עבור מערך המכירות.

נושא זה הופך להיות מורכב יותר ויותר כיום.

על מנת לפנות לקהלי יעד מדוייקים, יש צורך ביכולת דיגיטלית גבוהה, על מנת ליצור םנייה ממוקדת וכך לגדיל את יכולת המכירה והרווחיות של הארגון.

למה הכוונה?

במידה ויש לכם מוצר או שירות מצויינים ואנשי מכירות מעולים- הנוסחה שלכם עדיין חלקית.

עליכם לדאוג מידי יום, מידי שעה למאגר נתונים של לקוחות פוטנציאליים.

במידה ולקוחות פונטנציאליים אלו אינם עונים על הקרטריונים הרלוונטיים לעולמות המכירה שלכם, גם אנשי המכירות המעולים ביותר- לא יוכלו למכור!

אנחנו עוסקים בהכשרה, גיוס אנשי מכירות וליווי של אנשי המכירות והמנהלים, וכן אנו יודעים גם לייעץ לכם אם אילו ספקים כדאי לעבוד וכיצד.

גם אם במערך המכירות אתם קונים לידים באופן קבוע, עכדאי ללמוד לייצר מערך לידים פנים ארגוני באמצעות שירותים ארגוניים ובאמצעות כוח אדם שלכם.

האפשרות לרכוש לידים משאירה אתכם חשופים ופגיעים וכן תלויים בגומרים חיצוניים משתנים. והתוצאה- לא תמיד יעילה ולעיתם מאוד יקרה.

אנו ממילצים לפני שאתם מתחילים לעבוד עם מאגר לידים, לפנות אלינו ואנחנו נעמוד את ההתכנות לעבודה גיטילית וכן לעבודה שיווקית נכונה במערך המכירות הקיים.

כדאי להשקיע כספים ולעבוד מול האנשים הנכונים על מנת להגיע לתוצאות הטובות ביותר!