הדרכה למכירת מוצרים נלווים/ שידרוג מכירה

במסגרת פעילות מערך המכירות בחברות וארגונים, מערך מכירות נדרש לגמישות, דינאמיות ויצירתיות בכל שלבי העבודה מול הלקוחות.

חברות המעסיקות אנשי מכירות מצטיינים מרעננים ומכשירים הן את הידע הארגוני של אנשי המכירות והן מלווים אותם לשיפור ועמידה ביעדי המכירות, חידוד מיומנויות המכירה על מנת לקדם ולחזק את הקשר עם לקוחות חדשים וקיימים.

חברתינו מלווה, חברות ועסקים בתהליכי קידום והכשרת מכירות, סדנאות מכירה, אימון מכירות אחד על אחד, אימון מכירות צוותי והדרכות מכירה מקצעויות.

במהלך 15 השנה האחרונות ליווינו מערכי מכירות מתהליך הקמת מוקד מכירות מערך מכירות טלפוני, פרונטאלי וסוכני מכירות שטח ובנוסף, אנו עוסקים בגיוס אנשי מכירות למגוון חברוות ומגזרים. גיוס אנשי המכירות הינו חלק מתהליך ייעוצי הכולל בניית פרופיל גיוס, ראיונות, ליווי והטמעת כוח אדם מכירתי חדש לארגון.

במסגרת עבודת מערך המכירות בחברה, אנו מלווים מנהלי מכירות ואנשי מכירות ברכישת מיומנויות מכירה לשדרוג סל השירות מול הלקוח ולמכירת מוצרים מלווים חדשים.

מה עושים במסגרת שידרוג מכירה?

במסגרת תהליך של מכירת מוצרים נלווים או במסגרת של תהליכי שידרוג מכירה איש המכירות לומד ומטמיע מיומנויות מכירה מדוייקות ומקצועיות.

מיומנויות מכירה אלו, הן מעבר למיומנויות מכירה בסיסיות הנדרשות מאיש מכירות בחברה.

על מנת לקדם אנשי מכירות לשילוב של שידרוג מכירה קיימת ומכירת מוצרים נלווים בשיחת מכירה, אנשי המכירות מפתחים מיומנויות להבנה, הקשבה והכרות מלאה ואמיתית עם צורכי הלקוח.

אנו מלווים את אנשי המכירות ומנהלי המכירות בהבנה מה נדרש להכשיר במסגרת אימון מכירות והדרכת מכירות ולאחר מכן בהדרכת מכירות מתקדמת אנו בונים הכשרה רלוונטית להגדלת סל המוצרים של הלקוח, במסגרת תסריט מכירה מדוייק לשידרוג מכירה קיימת או חדשה.

לקידום שיחות מכירה למוצרים נלווים ולצורך הכשרת מכירה לשידרוג המכירה מוזמנים לפנות אלינו לפגישת הכרות- לירז אגמון 0506527927