גיוס אנשי מכירות להגדלת מכירות

רוצים להגדיל את המכירות בעסק?

חושבים שאתם צריכים לגייס אנשי מכירות?

מאמינים שאנשי מכירות חדשים ימכרו יותר מאנשי מכירות קיימים?

רגע, עצרו רגע לחשיבה…

מה בעצם התפקיד של אנשי מכירות בחברה?

אנשי מכירות בחברה מביאים לידי ביטוי את כלי מכירה וממיומנויות מכירה, והניסיון שרכשו לטובת שיווק ומכירת מוצרי החברה ושירותי ללקוחות.

האם אנשי מכירות חדשים ימכרו יותר מאנשי מכירות וותיקים?

האם אנשי שירות עושים מכירות בחברה?

התשובות לשאלות או אינן חד משמעיות. מניסיוננו, של 20 שנה כחברת ייעוץ מומחית בהכשרה ובניית מערכי מכירות אנו נעלה את הטיפים העיקריים להגדלת המכירות באמצעות גיוס אנשי מכירות חדשים לחברה.

  • ראשית, יש לבחון מי מוכר היום בחברה? האם אלו אנשי מכירות בהכרח? אולי דווקא אנשי שירות? או אנשי אדמנסטרציה? האם נכון ללמוד מאותם אנשים כיצד הם מוכרים ללקוחות החברה? בוודאי שכן!

למעשה, לפני יציאה לגיוס אנשי מכירות חדשים או הכשרת צוות מכירות קיים יש להכין תוכנית פעולה. תוכנית פעולה להקמת או חיזוק מערך מכירות קיים.

על מנת לעשות זאת בצורה היעילה ביותר, יש לרכז את המידע הקיים בחברה על מנת לערוך תהליך של בנייה מחדש של מערך המכירות.

מערך מכירות מחודש יכול להתבצע על הפקת הלקחים שנעשית על ידי מנהל המכירות, צוות המכירות ואנשי המכירות בשטח (סוכני מכירות שטח)

האם כדאי לבנות שיתוף פעולה בחברה?

בהחלט כן ! אנו ממליצים ליצור שיתוף פעולה מלא עם צוות המכירות הותיק עוד לפני ההקמה והחיזוק של מערך המכירות.

גם בהקמה של מערך מכירות חדש, חשוב לקיים ישיבת תכנון וסיעור מוחות עם הצוותים הקיימים בחברה. צוות גבייה, הנהלת החשבונות, צוות שירות או צוות שימור לקוחות יכולים לתרום מניסיונם הרב והמידע הנצבר אודות לקוחות החברה לתהליך תכנון הקמת מערך מכירות חדש.

לסיכום, חברתנו מתמחה בליווי בגיוס אנשי מכירות לחברה, אנשי מכירות טלפוניים ואנשי מכירות למכירה פרונטאלית ובביסוס בניית מערך מכירות אפקטיבי ומקצועי על סמך הידע הארגוני הנצבר בחברה.

לתאום פגישת ייעוץ יש לפנות ללירז אגמון 0506527927