הדרכת מכירות למוקד מכירות

הדרכת מכירות למוקד מכירות, אימון מכירות צוותי ואימון אחד על אחד אלה הם הכלים בהם משתמשים במוקדי מכירות לשיפו רוהעלאת כמות הסגירות במוקד.

האם תהליך זה מצליח תמיד?

האם כדאי להשקיע כסף ומשאבים בהדרכת מכירות חיצונית?

מה חשוב שנעשה במסגרת הדרכת מכירות?

אלו כלים מקבלים אנשי המכירות, נציגי המוקד הטלפוני בסיום הדרכת מכירות?

כיצד משמרים את הכלים שהנציגים קיבלו בהדרכה?

שאלות אלו ואחרות נשאלות בכל מפגש שלנו עם חברה שיש בה מוקד מכירות.

לכן, ריכזנו כאן כמה כללים בסיסים להדרכת מכירות לפני שיוצאים לדרך:

ראשית המשמעות של הדרכת מכירות חיצונית היא ייעוץ וקבלת מידע רב מהניסיון שלנו כחברת ייעוץ, שעובדת עם מאות חברות וארגונים מה תהיה הדרכת המכירות האפקטיבית ביותר עבורכם.

במסגרת הדרכת מכירות בתוך הארגון, בדרך כלל המדריכים עובדים שנים בארגון, פחות מנוסים בתהליכים חדשניים וחסרים ראייה רחבה ומנוסה של חברת ייעוץ.

תהליך זה – אם הוא נעשה בצורה מקצועית על ידי חברת ייעוץ, בהכרח מביא לתוצאות מיידיות במידה ונעשה איפיון נכון של צורכי המוקד בצורה מקצועית ומדוייקת.

מה שחשוב להבין במסגרת הדרכת מכירות שזה לא תהליך של "זבנג וגמרנו" אלא מומלץ לעשות מספר מפגשי הדרכת מכירות על מנת לחזור ולשנן את המידע החדש ולתרגל אותו באמצעות סימולציות.

חשוב במסגרת הדרכת מכירות לאפיין את האוכלוסיה הרלוונטית ומה בדיוק צורכי ההדרכה שלהם על מנת לא לחזור על מידע קיים או להדריך בנושאים שאינם רלוונטים לקהל היעד.

בנוסף, אנו מליצים להמשך ולהדריך את נציגי המכירות/ אנשי המכירות באמצעות אימון צוותי לאחר הסדנה, או במסגרת הסדנה וכן ממליצים על אימון מכירות 1:1 למתקשים או למי שחדש בצוות.

על מנת להפעיל מערך מכירות, יש צורך בתכנון, השקעה לטווח ארוך והבנה שמדובר בתהליך בעל השפעה על הפעילות הקיימת של הארגון ועל הפעילות העתידית לטווח הארוך. אנשים זוכרים הדרכות וכלים שנתנו להם ערך ויודעים לעשות בהם שימוש לאורך זמן.

בעיקר, אם כלים אלו הוכיחו את עצמם בפעילות של המוקד והעלו את כמות המכירות והרווחיות של הפעילות העיסקית של החברה.

מוזמנים לפנות אלינו לקביעת פגישת הכרות- לירז אגמון 06506527927