קורס מכירות טלפוניות

קורס מכירות טלפוניות מיועד למוקד מכירות ומוקד שירות

קורס מכירות טלפוניות- במוקדי מכירות טלפוניים מיועד לאוכלוסית של נציגי מכירות ונציגי שירות.

במסגרת הקורס הנציגים ירכשו כלים ומיומנויות לשיפור וחידוד יכולות המכירה והטיפול בהתנגדויות של נציגי המכירות והשירות הטלפוניים.

חידוד והכשרת נציגי מכירה ושירות טלפונים מתבצע בהדרכות מכירה, הכשרות, סדנאות מכירה ושירות.

עם זאת, נציגי מכירות חדשים – עוברים הכשרה במסגרת קורס מכירות בהתאמה לכמות הידע שעליהם לרכוש לפני תחילת עבודתם.

הכשרת מכירות- יכולה להתבצע במסדרת קורס מסודר או במסגרת סדנת מכירות/ הכשרת מכירות – אימון מכירות במהלך עבודתם במוקד המכירות הטלפוני.

חשוב לזכור, הכשרת מכירות והדרכת מכירות הינה כלי אחד לשיפור מיומנויות המכירה של הנציגים.

יש כמובן להמשיך ולנהל את תשתית הפעילות לאורך זמן על מנת לייצר צוות מכירות מקצועי, מיומן ומנוסה.

יכולת צוות המכירות להתאמתו וגמישותו לצורכי הארגון והלקוחות תשפיע באופןו ישיר כל כמות הסגירות והמכירות אותן יבצע המוקד.

תפקיד הנהלת המוקד, לחדד ולשפר וכן למשב את נציגי המכירות והשירות על מנת לשמור על רמת מתח ופעילות מקדמת מכירות בתדירות גבוהה ולאורך זמן.

אחד הקשייים העיקריים במערכי מכירות ושירות הוא לשמור על רמת מתח גבוהה ומצד שני, להמנע מלהפעיל לחץ רב מידי על צוות המכירות על מנת להמנע משחיקה של עובדים.

פעילותנו במסגרת העבודה במערך המכירות היא להקנות כלים למנהל החברה, ולמנהלי המוקד על מנת לייצר מתכונת מקצועית ומנצחת על מנת לשמור על האיזון הדק.

במידה ונוצר מצב שבו כוח האדם במוקד אינו מתאים לצורכי החברה ולקוחותיה אנו עוסקים בגיוס כוח אדם מקצועי ומותאם לצרכים הארגוניים.

הליווי שלנו מתבצע משלב האיפיון ועד היישום וההטמעה, כולל גיוס נציגי מכירות ושירות, הכשרה, הדרכה, קורס מכירות, ליווי ויישום מתודלוגית המכירות במערך המכירות וכן ליווי מנהלי המערך.

חברתינו מתמחה בבחירת ספקים המתאימים לצורכי הארגון, כולל מערכות ניהול ידע, מרכזיה טלפונית מתאימה לצורכי מוקד המכירות והשירות הטלפוני ומערכות ניהול לקוחות וניהול הלידים לשימוש המוקד.

תנאים אלו ושיפור מערך המכירות תוך התייחסות לתהליכי העבודה במוקד, לניהול הידע, למודל התגמולים והתמרציים במערך המכירות יעלו את יעילות הפעילות המכירתית ואת כמות המכירות המתבצעות על ידי מערך זה.