גיוס אנשי מכירות בעולם הביטוח 

גיוס אנשי מכירות היא משימה מורכבת ומשמעותית בכל ארגון.

כוח אנשי המכירות בכל חברה משפיע באופן ישיר על ההכנסות, הרווחים וביצוע החברה בכל שלב בחייה.

גיוס אנשי מכירות טלפונים היא משימה מורכבת אף יותר.

גיוס אנשי מכירות בעולם הביטוח- משימה מורכבת אף יותר.

ומדוע? כל גיוס של כוח אדם בעולם פרופסיונלי, בתחום נלמד, הן בתחום עמילות מכס ושילוח, הן בתחומים פרא רפואיים, אסתטיים וקוסמטיים, בעולם הרכב ועוד דורשים ידע רב ומעמיק ודורש התייחסות לעולמות תוכן דינאמיים ומשתנים.

גיוס אנשי מכירות, בעלי ניסיון בעולם המכירות היא מיומנות המותאמת לצורכי המקצועי, ועם זאת למקצוע רלוונטיות רבה בביטחון של איש המכירות להצליח לבצע את משימותיו ולקדם ולסגור עקאות בעולם התוכן הרלוונטי אותו הוא לומד.

בתהליך של מכירות מוצרים בחברות, גיוס איש מכירות היא משימה קלה יותר. המערכת מגייסת את איש המכירות ותוך זמן קצר, כחודש עד חצי שנה, איש המכירות או מנהל המכירות לומד להכיר  היטב את המוצר, את יתרונותיו את התחרות הקיימת בשוק ומשם הדרך באופן יחסי קלה, בשילוב כמובן עם הדרכת מכירות/ הכשרת מכירות ואימון מכירות 1:1. חברתינו מתמחה בהכשרת מכירות ובהעברת סדנאות מכירה, סדנאות שירות וסדנאות שירות יוזם בנושאי מוצרים שונים.

מכירה של שירותים מורכבים, כמו שירותי ביטוח למשל דורשת הכרות מעמיקה עם עולם התוכן, עם חוקים ודרישות שוק מורכבות, עם תחרות ומגוון רחב של מוצרי ביטוח ולכן נדרשת מיומנות מדוייקת ביותר של איש המכירות.

כיצד מנהלים תהליך של גיוס אנשי מכירות בעולם הביטוח?

במידה ואתם עובדים בעולם הביטוח, חברת ביטוח או סוכנות ביטוח, עליכם להתמקד בתהליך גיוס איש מכירות מדוייק ומקצועי.

האם כדאי להחזיק מוקד חיצוני העוסק במכירות של מוצרי ביטוח?

אנו ממליצים, לאור הידע הרב הנדרש, המיומנויות והכישורים הספציפים בתחום לגייס, להכשיר וללוות אנשי מכירות מתוך החברה. בנוסף, זו הדרך הטובה ביותר לשמור על הידע הארגוני בתוך החברה ומול לקוחות החברה, כשאנשי המכירות עובדים בתוך מוקד טלפוני בתוך החברה ולא מוקד טלפוני חיצוני.

עם מי כדאי לעבוד בתהליך גיוס אנשי מכירות? ומדוע?

חברתינו מלווה וליוותה עשרות חברות במהלך השנים המתמקדות במכירות מוצרי ביטוח שונים ומשלימים.

אנו מלווים בתהליך גיוס איש המכירות ובהכשרת אנשי מכירות טלפוניים או הכשרת אנשי מכירות פרונטאליים.

בנוסף, חבתינו עוסקת בגיוס סוכני מכירות שטח.

אנו מומחים בגיוס אנשי מכירות בעלי ניסיון בתחומים מגוונים או בעלי יכולת למידה מהירה ויעילה מתוך הכרות והבנה עמוקה של היכולות הנדרשות ליצירת איש מכירות מצויין ואפקטיבי לארגון.

נשמח להעמיד את ניסיוננו לשרותכם. לתאום פגישת הכרות התקשרו ללירז אגמון 0506527927