מדיה דיגיטלית או מכירה פרונטלית

העולם הדיגיטלי גרם לשינוי משמעותי בתהליכי המכירה והשימור במוקדים, והמגמה רק מתחזקת.

נקדים ונאמר כי כל מה שנכתב במאמר זה על שיחות טלפוניות במוקדים טלפוניים, חל גם על התכתבות בצ'ט של האתר.

כל שיחה במוקד טלפוני, נמדדת, נבחנת, מדווחת ומתופעלת עד רמת הפרט הכי קטן על מנת לייצר כמה שיותר מכירות טלפוניות.

למעשה, המכירות הטלפוניות החליפו את המכירות הרפונטאליות מכמה סיבות: ראשית, המכירה הפרונטאלית דרשה זמן מעבר בין לקוח ללקוח, יכולת התניידות גבוהה ודרישות ליעילות במעבר בין לקוח ללקוח בסיום תהליך המכירה. בנוסף, תהליך מכירה פרונטאלית, ארוך ודורש לעיתים מספר מפגשים עם הלקוח. שלישית, העלויות המצטברות ויכלת השליטה על תהליכי המכירה דרשו הרבה תשומות ניהוליות ובמקרים רבים הוכיחו את עצמם כתהליכים לא יעילים.

לכן, תהליכי המכירה שודרגו בשלושים השנים האחרונות בישראל, לתהליכי מכירה טלפוניים.

תהליכים אלו מהירים יותר, יעילים יותר ומקדמים מכירות בעלויות פחותות.

כיום, תהליכי המכירה הטלפוניים עוברים שדרוג נוסף. שדרוג המכירה הטלפונית נובע ממערך תמיכה חזק במוקד הטלפוני של עהעולם האינטרנטי, עולם הרשתות החברתיות- העולם הדיגיטלי!

חברות רבות משדרגות את פעילותן ואת יעילותן באמצעות מכירות הנעשות באמזון, באמצעות אתרי איטרנט, באמצעות פעילות בפייסבוק ועוד ועוד.

לכן, מערכי מכירות בחברות עוברים שינוי מהותי באופן ניהול מערך המכירות שלהם.

אם בעבר, יכלו להסתפק במוקד טלפוני/ במכירות פרונטאליות היום חוקי המשחק דורשים בנייה של תשתית ניהולית ומכירתית חדשה ויצירתית.

מערך מכירות מצויין דורש מהחברה הכרות מעמיקה עם תהליכי המכירה של הלקוחות.

הלקוחות דורשים מענה טכנולוגי מתקדם ויעיל, ועם זאת, ועדיין מערך אנושי למכירות שעומד מאחורי כל מכירה ומערך של מענה שירותי יוצא דופן ומקצועי ללקוחות.

על מנת לייצר מערך מכירות ושירות אפקטיבי עבור החברה שלכם, עליכם לפנות לחברה מקצועית.

חברתנו מתמחה בליווי מערכי מכירה ושירות במהלך 15 השנים האחרונות. אנו בונים מרכזי הערכה וגיוס אנשי מכירות, קורסי הכשרה למכירות ושירות, לומדות ומצגות לניהול הידע הארגוני, ליווי מנהלים לתהליכי מכירה ושיפור ביצועים ועמידה ביעדים של מוקדים טלפוניים.

אם ברצונכם לשדרג את מערך השירות, השיווק והמכירות שלכם- פנו אלינו לפגישת הכרות  – מערך השירות היוזם שלכם יעשה קפיצה אדירה קדימה!

לירז אגמון 0506527927

ותהיו מוכנים למהפכה הקרובה בעולם המכירות הדיגיטלי!