הקמת מוקד טלפוני בחברות- שלושה מפתחות לייעול תהליכי מכירה 

במסגרת פעילות מתרחבת בחברות, חברות ממשיכות לקדם ולהפעיל מוקדים טלפוניים.

חברות מגיעות למסקנה, שלצורך מכירות מוצרים רלוונטיים יש צורך לעשות שימוש מושכל במוקד מכירות טלפוניים.

מוקד מכירות טלפוני הוא חלק ממערך המכירות והשיווק של החברות.

לצורך שימוש יעיל ורווחי במוקד המכירות ישנם 3 מפתחות מרכזיים שיש להתייחס אליהם במהלך הפעילות העסקית.

שלושת המפתחות הללו הם הבסיס לחשיבה מנצחת. אנחנו נעזור לכם להשתמש במפתחות הללו נכון ולהגיע לתוצרות מהירות, מדויקות במסגרת תשתית לפעילות עסקית לטווח ארוך.

  1. בניית תשתית טכנולוגית מבוססת אפיון מדויק- במסגרת הפעילות יש לבצע אבחון ארגוני מדויק של הצרכים העולים מהקמת או ביסוס מוקד מכירות טלפוני. כתוצאה מהאפיון הארגון עובד עם תהליך אפיון מדויק ומומלץ, הכולל תהליך עבודה מסודר הכולל לוחות זמנים מפורטים תוך תקציב מסודר. לאחר הכנת התוכנית, אפשר יהיה להתחיל לעבוד, תוך שיתוף ובשקיפות מלאה אל בעל החברה, על מנת לקדם את המטרות הארגוניות לשיפור מוקד המכירות ולהעלאת כמות המכירות בהתאמה.
  2. גיוס כוח אדם מדויק ומתאים למוקד- לאחר שבנינו בשותפות מלאה את התקציב, ניהולה התהליך, ביצוע המשימות וקידום תהליך העבודה, נוכל לגשת לגייס את כוח האדם בהתאמה למערך המכירות והשיווק של החברה. אנו נלווה אתכם בפרסום התהליך, במרכזי הערכה, בגיוס אנשי מכרות ומנהלי המכירות עד להקמת מוקד מכירות תפור לצורכי הארגון ולמידותיו.
  3. הכשרה והדרכה למוקד המכירות– כחלק מתהליך העבודה, אנו מומחים להכשיר ולהדריך את אנשי המכירות ומנהלי המכירות של הארגון. לאחר גיוס כוח אדם רלוונטי, אנו יודעים באופן מדויק ומושלם כיצד להכשיר ולהדריך את כוח האדם. אנשי ומנהלי המכירות שלכם יקבלו הדרכה המותאמת לצורכי הארגון ולביצוע המכירות. אנחנו מלווים אתכם בתהליך ההטמעה של השינוי הארגוני ובודקים באמצעות תהליך של אימון מכירות אחד על אחד, סדנאות מכירה והדרכות מכירה קבוצתיות להביא אתכם להישגים הגבוהים ביותר. כך תגיעו להעלאת כמות הסגירות של המוקד ולהעלאת רווחיות החברה. אנחנו יודעים כיצד למקד אתכם במה שחשוב לעסק שלכם להצליח! אנחנו יודעים להבחין בין פעילות נדרשת מתהליך המכירות לבין פעילות מיותרת, שאינה תורמת להעלאת הרווחיות. אנחנו מבססים את הצלחת המכירות על ניסיון של עשרים שנה. פנו אלינו – התהליך באחריותנו, ההצלחות שלכם!