הקמת מוקד מכירות בינלאומי – רב תרבותי

חברות רבות בישראל עוסקות בשיווק ומכירה של מוצרים ושירותים לקהל בינלאומי.

לצורך כך, חברות אלו מעסיקות נציגי מכירות הדוברים שפות רבות.

פעמים רבות, נציגים אלו משוחחים עם לקוחות מכל העולם, הן לקוחות עסקיים והן לקוחות פרטיים.

הקמת מוקד שבו נציגי מוקד טלפוני פונים לקהלי יעד בעולם דורש התנהלות מקצועית וממוקדת על מנת למקסם במידת האפשר את התוצאות תוך תהליך הכשרה מדויק בלוחות זמנים ואפקטיבי לחברה.

מה נדרש לצורך הקמה וביסוס של מוקד בינלאומי, הדובר מספר שפות?

  1. גיוס מקצועי ואיכותי של כוח אדם- במסגרת תהליך הגיוס, אנו מאתרים ומתאימים את נציגי המוקד המתאימים ביותר, הן ברמת יכולת מכירתית והן ברמת שירות לצורכי המוקד והחברה.
  2. יצירת צוות מגובש מנצח- חלק מהיכולת שלנו כחברת יעוץ ארגוני, הוא לאתר את הצוות המתאים ביותר, הסינרגי ביותר על מנת להגיע לתוצאות הטובות ביותר תוך זמן קצר וממוקד.
  3. הכשרת צוות מכירות– חברתינו מתמחה בהכשרת מכירות ממוקדת תוצאות, לשיטות מכירה מנצחות, לאוכלוסיות יעד מגוונות ובהתאם לצרכים שונים ומגוונים. אנו עובדים במתולוגיה סדורה, המתאימה לנציגים הנותנים מענה ללקוחות בעולם, הן ברמת מוצר איכותי המלווה את המוקד לאורך זמן גם בסיום תהליך ההכשרה והן ברמת אימון המכירות הנדרש לצוות. הצוותים אותם אנו מלווים, עובדים בשפה אחידה, על פי נהלים סדורים, תוצאות, מדדים ויעדים ברורים ולאורך זמן. זאת, בין אם מדובר במוקד טלמיטינג, טלמרקטינג או תיאום פגישות.
  4. הכשרת מנהל/ת המוקד– חברתינו בעלת ניסיון רב שנים, בליווי מאות מנהלים במגוון תחומים וסקטורים. אנו עובדים מידי חודש עם עשרות מנהלים ומלווים אותם בתהליך ההכשרה לנוסחת מוקד מכירות מנצח.
  5. אימון 1:1 ואימון צוותי- בסיום קורס מכירות, הכשרה וההדרכה למוקד מכירות, אנו מלווים את המוקד אחת לתקופה, הנקבעת מראש בשיפור ביצועי המוקד. זאת באמצעות אימון מכירות 1:1 כל נציג מכירות על פי צרכיו ובאמצעות אימון מכירות צוותי.
  6. תסריטי שיחה– המתאימים לצורכי צוות המכירות, המוצר או השירות ובהתאמה לאתגרים העולים בשיחות מכירה ושירות.
  7. הדרכה להנהלת החברה, הכשרת מנהלים – ניהול מוקד מכירות, על אחת כמה וכמה מוקד בינלאומי הפונה לאוכלוסיות יעד שונות ומגוונות בארץ ובעולם, נדרש לתהליכי הדרכה מדויקים. על מנת להצליח במתודולוגיה ובשימוש בכלים הנדרשים, הכוללים נהלים. אנו מלווים את הנהלת החברה בדיוק הקמת המוקד והמשך תפעולו לאורך זמן.