מוקדי מכירות רפואיים ומוקדי קוסמטיקה

עבודה במוקדי מכירות רפואיים ובמוקדי קוסמטיקה טלפונים גדלה והולכת מידי שנה לשנה.

הסיבה העיקרית לכך היא שרוב תהליכי המכירה, הן בטלמטינג והן בטלמרקטינג הינם תהליכי מכירה מורכבים.

התחרות בשוק, עליית הצורך בטיפולים קוסמטיים ורפואיים, מגוון האפשרויות העומדות בפני הלקוח ומורכבות המוצר מול רמת השירות מעלים את הצורך באנשי מכירות מצוינים ובמנהלי מכירות רציניים למוקדים הטלפוניים.

התמחות חברתינו היא בבנייה של מוקדי מכירות רפואיים ומוקדי קוסמטיקה.

במהלך השנים, צברנו ניסיון רב בגיוס אנשי מכירות טלפוניים, למוקדי טלמרטקינג ולמוקדי טלמיטינג, גיוס והכשרה של מנהלי מוקדים טלפוניים,

בנוסף, אנו עושים אימון מכירות טלפוני למוקדי מכירות רפואיים ולמוקדי קוסמטיקה במגוון תחומים. אימון מכירות זה יכול להיות במסגרת של אחד על אחד או במסגרת של אימון מכירות קבוצתי.

לצורך הקמת מוקד מכירות אפקטיבי יש צורך בתהליך גיוס איכותי וממוקד, המותאם למוצר, למורכבות המוצר, לרמת השירות ולידע הנדרש מאנשי המכירות.

במסגרת הקמת מוקדי מכירות רפואיים ומוקדי קוסמטיקה יש לבחון את רמת המכירה הנדרשת בתהליכי המכירה הטלפוניים ולהתאים להם באופן מיוחד את מודל השיחה האופטימלי והמדויק לצורך ביצוע שיחות מקצועיות וממוקדות תוצאה.

רמת היעילות של מוקדי המכירות הרפואיים ומוקדי הקוסמטיקה נבחנת מהיום הראשון באמצעות מדדים מוכחים להגברת היעילות ולהגדלת כמות הסגירות של מוקד המכירות הטלפוני.

אנו נבחן באופן מדויק את רמת האיכות של השיחות אל מול קהלי היעד, נבחן את הרמת השירות הנדרשת והמתקבלת מאנשי המכירות הטלפוניים, נבנה מערך הכשרות מדויק ומקצועי ונלווה אתכם בתהליך אימון המכירות של מוקד המכירות הרפואי או מוקד הקוסמטיקה שהקמתם.

ממליצה כבר היום להתקשר אלינו לתאום פגישה במוקד המכירות הטלפוני

לירז אגמון 0506527927