יעוץ עיסקי? איך להגדיל את רווחיות העסק?

יעוץ מכירות, יעוץ עיסקי, יעוץ ארגוני, יעוץ לצוותי עבודה, שיפור הרווחיות ושיפור הרווחים? מה כל זה אומר?

כיצד בעל עסק יודע מה הוא צריך ובמה להמתמקד?

אז בואו נעשה סדר קצת בכל ההגדרות…

יעוץ עיסקי- יעוץ עיסקי היא מילה מאוד רחבה, שיכולה להתפרש להרבה מאוד כיוונים. בעיקריון יועץ עיסקי מלווה את בעל העסק לשיפור רווחים והעלאת יעילות הארגון. היועץ העיסקי יכול להתמקד בתהליכי שיוו,ק מכירה, פיננסיים, שיפור ביצועים ואימון וליווי מנהל החברה. מעט מהיועצים העיסקיים הם יועצים ארגוניים, רובם מתמחים בשיפור פיננסי של ניהול העסק ומתמקדים בהוצאות והכנסות אל מול רווחי העסק. יועץ עיסקי מתמחה בדרל כלל בעבודה מול חברות בסדר גודל קטן עד בינוני.

יועץ ארגוני- מתמחה בתהליכים ארגוניים, רחבים ובממשקים במחלקות שונות. ההתמחות היא בהעלאת היעילות של החברה ובעבודת ממשקים מסודרת ורציפה. יועץ ארגוני יכול להתמחות במחלקה אחת. רוב היועצים הארגונים אינם אנשי שיווק ומכירות בהגדרה.

יעוץ לצוותי עבודה– מתמחה בכניסה לפרטים. פחות בהסתכלות רחבה על כל הפעילות הארגונית אלא יותר בהכשרת עובדים, סדנאות הדרכות מכירה והדרכות שיפור השירות וליווי שנובע משיפור ביצועים בצוותים השונים. לעיתים היועץ לא מדריך בעצמו אלא רק ממליץ על הכשרות מסויימות לבחירת המנהלים בחברה.

בכל תהליך מסוג זה המטרה בסופו של דבר היא לחזק את מוטת השליטה והניהול על מנת בסופו של דבר לשפר את ביצועי הארגון.

עם זאת, יש לקחת בחשבון בתהליך שלעיתים קרובות יש צורך בהתמחות ובהסתכלות גם על המקרו בגדול וגם על המיקרו בתהליכים המתבצעים על ידי מנהלי מחלקות, ועובדים בפועל.

ההתמחות שלנו היא כחברה ליעוץ ארגוני, המתמחה בליווי עיסקי , חשיבה אסרטגית תוך ביצעו פעולות ממוקדות לשיפור ביצועי מערך המכירות ומערך השיווק בחברה.

אנו מתמחים בעבודה עם מנהלים, בעלים, מנהלי מחלקות, ליווי מנהלים ואימון מנהלים, גיוס כוח אדם, גיוס אנשי מכירות, שיפור ממשקים ותהליכי עבודה מתוך הסתכלות הוליסטית רחבה וגם ירידה לפרטים. אנחנו חברת יעוץ מתערבת ולא חברת יעוץ מתבוננת.

לשיפור ביצועים והעלאת הרווחיות של החברה- פנו אלינו לירז אגמון 0506527927