יעוץ ליזם המתחיל בהקמת מערך מכירות 

הקמת מערך מכירות בשנת 2020 שונה מהקמת מערך מכירות, 5 שנים אחורה ואפילו שנה אחורה.

תהליכי ההקמה נעשו מצד אחד הרבה יותר פשוטים, קלים וטכנולוגיים ומצד שני, ההבנה כי אין תחליף לאיכות כוח האדם בהקמת מערך מכירות הולכת ונעשית ברורה וחדה יותר לכל יזם המתחיל בקמת מערך מסוג זה.

אנו נדון במה המשמעויות של הקמת מערך מכירות חדש, על ידי יזם מתחיל שעוד לא מכיר את השוק ואת תהליכי העבודה הנדרשים והשוטפים בקמת מערך מכירות.

ראשית, והחשוב מכל, ההבנה כי ההקמה של מערך המכירות היא רק הצעד הראשון וההתחלתי. לאחר ההקמה, תהיה עבודה סיזיפית וקבועה, הדורשת משאבים, זמן ואנרגיה ולכן דורשת את היכולת של היזם להתחיל מהלך ולהמשיך אותו הלאה. גם אם מחזיקים את כוח האדם ההאיכותי והטוב ביותר בניהול, זה לא פותר את המקים, הבעלים מהעיסוק החוזר ונשנה הן בכוח האדם והן בניהול השוטף של מערך מכירות.

שנית, יש לקחת בחשבון לפני ההקמה מספר פרמטרים חשובים ביותר: מיקום נגיש ונוח, סביבת עבודה איכותית ומפנקת, אפשרות לגיוס כוח אדם חוזר ונשנה ויכולת סינון גבוהה, וכמובן והחשוב מכל תהליכי הכשרה יעילים ואפקטיביים.

אז מה בעצם נדרש בהקמת מערך מכירות חדש?

במידה והיזם/ יזמים יודע מהו המוצר או השירות ואתו רוצים למכור חשוב מאוד לתעל את כל האנרגיות לתוכנית עבודה שנתית אשר תכלול את כל האתגרים, הסיכונים, האילוצים וכמובן החוזקות שיש במערך המכירות החדש.

על מנת לבצע מהלך תכנוני הכולל ניתוח מדוייק של המשמעויות העומדות בפני היזם, חשוב לפנות לחברץ ייעוץ מנוסה ומדוייקת.

אנו מתמחים בהקמה ובליווי של מערכי מכירות חדשים.

כן, ההקמה נראית פשוטה ממבט ראשון, אבל הרבה מאוד יזמים מגיעים אלינו לייעוץ לאחר שבנו תשתית שאינה מתאימה לעסק שלהם, הוציאו המון כסף בלשבים ראשונים והשקיעו זמן ומחשבה רבים בתהליך ואופס, ברגע האמת, גילו כי נעשו טועוית לאורך הדרך.

חלק מהטעויות אנו יכולים לתקן, ואילו חלק מאוחר מידי והעסק נשאר עם "גרורות" מורכבות ויקרות לתחזוקה ולניהול.

לכן שאלו את עצמכם מספר שאלות לפני ההקמה: האם הקמתם בעבר מערך מכירות? האם לקחתם בחשבון את כל העלויות הקשורות בהקמה ולאחר מכן בתחזוקה של מערך המכירות החדש? האם יש לכם את כוח האדם הנכון לניהול מערך המכירות? האם אתם פנויים באמת לצורך ההקמה וביצוע התהליכים הנדרשים?

במידה והתשובות חיוביות לפחות ל-80% מהשאלות, אתם מתחילים להיות מוכנים.

צרו איתנו קשר לפגישת הכרות חשובה ומדוייקת ואנו נתמוך ונלווה אתכם בכל התהליכים ההמשכיים הנדרשים.