ליווי עסקי וארגוני – ייעוץ מכירות

[החברה מתמחה בעבודה אישית עם מנהלי המכירות של הארגון באמצעות ליווי ואימון מכירות, זאת, על מנת לחשוף את המנהל לכלי ניהול מתקדמים, שיטות עבודה וזאת בכדי להציע למנהלים כלים ישימים לביצוע בהצלחה מרבית תוך עמידה באתגרי התפקיד ומטרות החברה להגדלת המכירות ושיפור השירות.

תהליכי ליווי מנהלים ותהליכי אימון מכירות הינם תהליכים אישיים מתבצעים במסגרת מערך של מפגשים קבועים מוגדרים, ליווי מנהל המכירות בשטח ואבחון חוזקות וחולשות תוך למידת סביבת העבודה – תהליכי אימון למכירות,  כל זאת על מנת לחזק ולבסס כלים להגדלת המכירות,  על מנת לצלוח ביעילות את שגרת הפעילות העסקית בתחום המכירות ומתן מענה להתמודדות עם האתגרים והיכולות של אותו מנהל בסביבה הארגונית והדינאמית כיום בשוק העיסקי בישראל בתחומי מכירות ופיתוח עסקי וארגוני.

הפעילות המקצועית מבוססת על הגדרת מטרות ושלבים בפעילות של המתאמן (המנהל או העובד). האימון הינו תהליך אישי המותאם לצרכי המתאמן ומושפע מהמטרות אותן הוא מגדיר. התהליך מקנה כלים לביטוי מנהיגות, הישגיות ועוצמה בחיים האישיים והמקצועיים של המתאמן כתשתית עבודה בהווה ובעתיד המקצועי שלו.

התהליך כולל התמודדות עם משברים – הן במישור העסקי והן במישור האישי – המטרה היא לעזור למנהל המכירות ולהקנות לו כלים אפקטיבים  שיתמכו בו בפעילות. התמודדות עם לחצים הנובעים מחוסר ניסיון, חוסר ידע, חוסר הכרות עם המערכת הארגונית ועוד ויצירת כלים מתאימים בתחום אימון המכירות, על מנת שמנהל המכירות  יוכל להתגבר על אותם קשיים ולתת מענה יעיל, מהיר, מדוייק, מקצועי ורווחי יותר לארגון בו הוא עובד.

 ליווי צוותי מנהלים

תהליכי אימון מכירות לקבוצות מנהלים / קבוצות עמיתים – מכורח היותו של המנהל פונקציה אוטונומית ואקטיבית – מפגשי מנהלים נועדו ליצור דיון אפקטיבי ומלמד מתחומי ניהול שונים, ניתוח מקרי ארוע ופיתוח רשתות חברתיות לתמיכה במנהלים.

הפעילות מתבצעת תוך בניית תהליכים קבוצתיים לצורך שינוי תפיסות או עמדות של הקבוצה בנושאים הדורשים שינוי ארגוני. במסגרת ההנחיה המשתתפים יתמודדו ויעלו קשיים/ התנגדויות/ צרכים לצורך ביצוע השינוי הנדרש בהגדרת תפקידם בארגון או במסגרת הפעילות העסקית שלהם בארגון. ההנחיה מתבססת על מפגשים ויצירת אינטימיות הדרגתית לבניית מחויבות אישית וצוותית לארגון.

פעמים רבות נשלב תהליכי ליווי אישי למנהלים, עם התמודדות עם שגרות עבודה: ישיבות, הכשרות, פגישות עבודה ומשוב אותן מעביר המנהל וכך התהליך יכלול הכשרה ברמה האישית למנהל והכשרה ברמה הצוותית לשיפור ביצוע הצוות ולהכשרת מנהלי המכירות.

בתהליך הלווי של הצוותים נשלב תהליכי עומק של יישום והמטעה ונבחן את הצלחתם בארגון לאורך תקופת זמן מוגדרת וממוקדת.