ניקיון פסח עיסקי

זה הזמן וזה הרגע!

פעילות החורף, לקראת סיומה, ואנו עומדים בפתח האביב, הפסח ואיתו התחדשנות ארגונית ועיסקית.

כחלק תהליכי המכירה, ארגונים "מרעננים" את שורותיהם, ויוצאים לדרך חדשה פעמים רבות, עם מוצרים חדשים, כוח אדם חדש, תהליכי עבודה חדשה,

על מנת להגדיל את פעילותם העיסקית והגדלת רווחיהם לקראת אמצע השנה העיסקית שלהם.

בחברת "אגמון יעוץ ארגוני", אנו מתמחים בעבודה מול ארגונים ועסקים כחלק מפעילות ניקיון פסח עיסקי לחברות.

אז מה אנו מציעים?

במסגרת הפעילות הייעוצית, אנו מציעים לחברות:

  1. תהליך אבחון ארגוני מהיר וקצר- הכוללת תצפיות והאזנות על מנת להחליט מה נכון לקדם, לרענן ולשנות בארגון.
  2. בניית תהליכי עבודה חדשים המתאימים לצורכי הארגון המשתנים.
  3. הטמעה ויישום מול המנהלים והחברות על מנת לקדם את הפעילות המומלצת בחברה.

במסגרת תהליך ניקיון פסח עיסקי חברות לומדות ורואות מה למעשה מלווה ומנחה אותן, מהם מפתחות ההצלחה האמיתים, ומה מסית את הפעילות מהעלאת הרווחיות העיסקית.

לעיתים קרובות, חברות מגלות כי ישנם תחומי פיתוח חדשים, שניתן לקדם ולהגדיל את כמות המוצרים ואת השירותים הניתנים על ידי החברה וכן לעיתים קרובות מגלים בחרות "אוצרות" שלא גילו קודם: למשל, כוח אדם מצויין שיש לקדם לתהליכי עבודה חדשים, אנשי מכירות אשר זקוקים לרענון קטן על מנת לחזור ולהפוך אנשי מכירות מצויינים.

לעיתים, במסגרת תהליך ניקיון פסח עיסקי, אנו מגלים שיש מקום לסגור יחידות/ צוותים ומחלקות, או לעבוד בשעות עבודה אפקטיביות יותר ובכך באופן מיידי הגדלת רווחיות עיסקית של החברה.

בחברות מסויימות, גילינו כי יש לפתח תהליכי "שירות יוזם"מחדשים, ולייצר תהליכים של שידרוג, UPSELL המכירות בחברה, ובכך לשפר את שביעות רצון לקוחות הקיימים והחדשים. במסגרת הפעילות, מגלים לעיתים עובדים מצטיינים שלא גילו את יכולם וכישוריהם ומאמנים את אותם עובדים להפוך למתמחים בתחומים מקצועיים או אפילו לקדם אותם לתפקידים ניהוליים. במידה ואנו מאבחנים עובד מצטיין אנו מלווים אותו במסגרת אימון מנהלים לתפקיד הבא שלו על מנת שיוכל למלא אותו בצורה מיטבית, מקצועית ומדוייקת.

בתהליך זה אנו משבצים ומלווים את התהליך במסגרת אימון מנהלים, אימון מכירות, ליווי מנהלים בתהליכים הנדרשים וכן יישום והטמעה של נהלים, הטמעת מערכת ניהול לקוחות, התאמת תהליכי העבודה למוצרים ולשירותים הנמכרים ועוד.

מוזמנים ליצור קשר לקביעת פגישת הכרות- לירז אגמון 0506527927