סדנת שירות יוזם לצוות שירות

במסגרת פעילות ארגונית, מבינות חברות רבות את הצורך ביצירת מערך הכולל שירות יוזם ללקוחותיהן.

בסדנת שירות יוזם יקבלו הנציגים כלים להגדלת כמות השירותים והמוצרים מהם נהנים לקוחות החברה על מנת להגדיל את רווחיות החברה.

שירות יוזם הינו מערך שירות, הנותן מענה לצורכי שירות ומשלב אותן עם הצעות אטרקטיביות ללקוחות קיימים. לעיתים תהליך זה מאפיין חברות בהן מערך שירות יוזם מול לקוחות אותן החברה רוצה לשמר, עקב קשיי שירות.

ברוב המקרים, נציגי השירות במערך השירות מיומנים במתן שירות איכותי, מקצועי. זהו צוות מיומן בעל ניסיון רב שנים הנובע מהידע הארגוני הנצבר בתוך החברה.

עם זאת, בדרך כלל נציגי השירות מתורגלים כל כך במתן שירות שהם אינם מסוגלים להציע ללקוח הצגות אטרקטיביות חדשות, ואינם מיומנים בהצעות להגדלת סל השירותים (UPSELL), ובקבלת תשלום עבור שירותים נוספים מלקוחותיהם.

במסדרת סדנאות שירות יוזם, הנציגים לומדים עד כמה קל מתוך שירות טוב להגדיל את סל המוצרים והשירותים מהם נהנים לקוחות החברה.

בארגונים רבים, מבינים כיום שעל מנת לייצר לקוחות מרוצים יש לייצר לקוחות אקטיביים המקושרים לארגון ברמה הרגשית ומודעים לאפשרויות נוספות להרחבת שירותים.

אנו רואים, כי לקוח נאמן הינו לקוח פעיל, אקטיבי, המכיר את סל השירותים הניתן בארגון ומעוניין להיות לקוח משפיע, חשוב, משמעותי במערך השירות של החברה.

לשם כך בנינו סדנאות שירות יוזם המיועדות בדיוק עבור קהלי היעד של נציגי שירות במערכי שירות בארגונים.

במסגרת סדנאות שירות יוזם אנו יוצרים מערך שירות שהינו מיומן הן במתן שירותים נדרשים בתוך הארגון והן במתן סדרת הצעות אטקרטיביות ורלוונטיות על פי אוכלוסיות יעד על מנת להגדיל את סל השירותים של הלקוח.

במסגרת סדנת שירות יוזם, אנו נלווה את נציגי השירות בקשיים העולים, בדרישות החדשות, בהכרות עם מיומנויות שירות יוזם ונתרגל ביחד עם הנציגים שימוש במיומנויות בשיחות ובסימולציות הן בסדנה והן באימון צוותי וכן באימון 1:1. התהליך מגובה ומחובר לעולם התוכן המקצועי של הצוות.

כתוצאה מהגדלת סל השירותים מול הלקוח, אנו יוצרים מערך יוזם, דינאמי המחובר הן לעולם השירות והן לעולם המכירות בתוך הארגון.

תהליך מסוג זה הנו תהליך מדויק, מקצועי אשר אנו מגדירים לו תחילת תהליך, סיום תהליך ובחינת התוצאות הרצויות מצד הארגון וההנהלה בכל רגע נתון.

על מנת להתאים עוברכם את סדנת השירות המתאימה ביותר לצוות השירות אתם מוזמנים ליצור קשר עמנו. אנו נגיע לפגישת הכרות, נכין את החומרים הנדרשים, נעביר את מפגשי סדנאות השירות היוזם הנדרשים וכן נלווה אתכם בתהליך היישום מול צוות השירות.

לירז אגמון 050-6527927

 

 

,