הדרכת מכירות להעלאת רווחיות הארגון

מודל תקשורת מקרבת בשיחת מכירה טלפונית או פרונטאלית

מה בעצם מייצר מכירות בארגון בהדרכת מכירות מוצלחת?

מטרת הדרכת המכירות היא ליצור קשר,יחסי גומלין חיוביים ומקדמים, בין איש המכירות לבין הלקוח תוך הבנת מצב המכירה העכשווי של הלקוח. בין אם מדובר בלקוח פרטי או עסקי, ההבנה של המצב בו הלקוח נמצא היא המפתח הראשון לקידום המכירה.

התקשורת היא חלק חשוב בשיחת המכירה, ואפילו קריטי, בדרך בה איש המכירות מציג את עצמו, בדרך בה הוא מייצר כימיה וקשר עם הלקוח. אומנות התקשורת בתהליך המכירה היא הדרך החשובה ביותר להגיע אל הלקוח.

התקשורת מלווה את איש המכירות לאורך כל השיחה. בהדרכה, נלמד את איש המכירות כיצד לייצר תקשורת מקרבת, תקשורת מקדמת, תקשורת פותחת בין איש המכירות ללקוח.

חלק מהתקשורת בשיחת מכירה היא היכולת של איש המכירות לא להגיע עם "תסריט" טכני ובנוי מראש, אלא אנו בהדרכת המכירות נלמד את איש המכירות, נדריך ונלווה את איש המכירות בהדרכת מכירות מתאימה ל"ראש" שלו, ולפעילות של החברה בקנה אחד.

שפה מקרבת- שפת המכירות היא שפה המקרבת בין אנשים ברגע. שפת המכירות מייצרת קשר ישיר ואמין, בין אנשי המכירות במוקד המכירות לבין מנהל המוקד לצוות המכירות.

שפה זו היא מיומנות מכירה נלמדת במסגרת הדרכת המכירות שלנו למוקד המכירות הטלפוני.

התקשורת המקרבת בשפת המכירות בארגון, היא שפה דינמית, משתנה, ומתחלפת בהתאם לצורכי הלקוחות, לצורכי המוקד הטלפוני ולשינויים בארגון. מה שהיה מתאים ורלוונטי בהדרכת מכירות לפני מספר שנים, משתנה ומותאם לצרכים בארגון בתקופה הנוכחית.

אנשי המכירות מדברים בשפת מכירות מעודכנת,דינמית ומהירה ומותאמת בהדרכת המכירות לאימון מכירות באמצעות מיומנויות המכירה הנדרשת במוקד המכירות הטלפוני או במכירה הפרונטלית.

הדרכת המכירות שלכם, תאופיין בתקשורת מקדמת סגירת עסקאות ומקדמת הצלחות מוכחות בתהליך המכירה במוקד המכירות הטלפוני.

אנשי מכירות ומנהלי המכירות המצוינים שלכם ילמדו את השפה הכי מעודכנת באמצעות מודלי תקשורת מתקדמים בהדרכת המכירות שלנו. אנשי המכירות שלכם יקבלו מאיתנו כלים עדכניים וחדשניים, השראה ומוטיבציה רבה שתשמר לאורך זמן ותשפיע על הרווחיות של מערך המכירות שלכם!

מוזמנים לפנות לקבלת מידע נוסף ולתאום פגישה – לירז אגמון 0506527927