שיפור ביצועי הארגון

שיפור ביצועים בארגונים מה זה אומר בכלל?

בואו נדבר על שיפור ביצועים במדדי מכירות ושירות- במוקדי מכירות ומוקדי שירות ומול מחלקות שונות בחברה…

שיפור ביצועים הוא שם כולל לתהליך ארגוני שבו ארגון מקדם ומשפר את היכולות הארגוניות שלו, בתהליכי מדידה ובקרה על מנת לעלות את התוצאות העיסקיות של הארגון.

תהליך של שיפור ביצועים נעשה במקביל ומהווה חלק חשוב בהתקדמות של כל חברה, בכל תהליך אותו מקדמים בארגונים, ויש לבחון את הביצועים הארגוניים כתוצאה מכל שינוי ארגוני שנעשה.

חשוב לציין, תהליך ארגוני מוצלח לקידום ושיפור ביצועים דורש תהליך הנעה וקידום המטרות העיסקיות אל מול הצוותים, המחלקות ובעיקר- המנהלים.

תהליכי שיפור ביצועים נכשלים לעיתים קרובות במידה והם לא נעשים בצורה הדרגתית, אנושית ובעיקר- מותאמת לתרבות הארגונית של החברה.

אסטרטגיה חדשה לא תתקבל בארגונים בהם האנשים חשים שהם מאויימם ונבחנים אך ורק על סמך התוצאות והביצועים העיסקיים בחברה.

חשוב לציין שתחושה זו דורשת רגישות ניהולית גבוהה, על מנת להצליח בתהליכים הנדרשים.

אז מה אנו ממליצים?

פנו אלינו לפגישת תכנון וחשיבה על התהליכים הנדרשים לצורך שיפור ביצועים בארגון.

לתיאום פגישה יש לפנות ללירז אגמון 0506527927

לסיכום:

כיצד עושים תהליך של שיפור ביצועים?

  • בחינת מדדים ויעדים אל מול נקודת הפתיחה- –  נבחן שיפור של עמידה ביעדים בתהליכי השירות או המכירה בחברה.
  • בחינת תהליכי הבקרה הארגוניים-  בחינת שיפור המדדים אל מול המחלקות השונות, לאורך תקופת זמן של מינימום חצי שנה ובהתחשב בגורמים חיצוניים ודינאמיקה ארגונית משתנה.
  • בניית תוכנית עבודה אופרטיבית, מדידה לטווח הארוך – במסגרת תהליך העבודה נלווה את הנהלת החברה בבניית הצעדים הנדרשים בארגון, במחלקות ועל ידי המנהלים הבכירים, על מנת לעמוד בתוכנית זו.
  • בחינת תהליכי בקרה ותהליכים טכנולוגיים – במסגרת הטמעת מערך השינויים הנדרש, אל מול תוכנית העבודה נבחן מהם תהליכי הבקרה הארגוניים הנדרשים, ברמת מערכת CRM ומערכות נוספות לשיפור הביצועים.
  • פעילות בינאישית ודינמיקה ארגוניתההתמחות שלנו במקביל לתהליכים הארגוניים ותהליכי הבקרה, לשפר ולעלות את המטיבציה הארגונית ולקדם את התהליך האנושי בארגון.