ליווי מנהלי מכירות בחברות

לפני הקורונה, בזמן הקורונה, אחרי הקורונה ולעוד שנים רבות וטובות…מנהלי מכירות מתמודדים עם אינספור משימות, אתגרים, התלבטויות וקשיים- לא פחות מכל מנכ"ל בחברה.

אז מה בעצם מעמיס כל כך על עבודתו של מנהל מכירות?

סיבות רבות ומגוונות, העיקרית שבהם הדינמיקה הבלתי פוסקת של עולם המכירות. מנהל מכירות אחראי על תוצאות הפעילות של העובדים, אנשי מכירות וסוכני המכירות. אחריות מנהל המכירות היא להכשיר את אנשי המכירות ולהדריך אותם. תפקידו גם גיוס אנשי מכירות.  לכן, כל יום שונה ממשנהו, כל רבעון דורש התייחסות חדשה והיעדים..הו היעדים נמצאים כל היום בראש.

סיבה נוספת היא תחרות השוק, השוק כל כך משתנה ודינאמי ועם זאת מתחרים צצים ועולים, מתחזקים וגדלים, יוצאים עם מוצרים ושירותים חדשים ומנהל המכירות צריך להיות מוכן כל הזמן לאתגרים החדשים.

הסיבה השלישית, היא כמובן כוח האדם. מנהל המכירות אחראי על אנשי מכירות, ספקים, יבואנים ועובדים בשטח, ולכן נאלץ להתמודד עם לחצים מכל כיוון. אנשי מכירות אף הם מתמודדים עם אתגרים רבים ועל מנהל המכירות לפתור אינספור דילמות וקנפליקטים מורכבים.

האקלים הארגוני, אף הוא כולל תהליכים הדורשים התמודדות עם מחלקות שונות בחברה. הרי מערך המכירות, מאז ומתמיד נמצא במתח מתמיד מול השירות. בנוסף לכך, יש תפעול, אדמינסטרציה, הנהלת חשבונות וגבייה ולכן מנהל המכירות אמור לתת מענה מלא לצרכים השונים.

ברוב המקרים מנהל המכירות כך לחוץ ועמוס שאין לו זמן להרים את הראש, לבנות אסטרטגיה, לתכנן, לנהל את העובדים ברמת חניכה והכשרה והוא למעשה מוצא את עצמו רדוף יום יום אחר המשימות.

אנו מציעים פתרון! אנו מציעים ליווי מנהלים לשיפור ביצועי הארגון ולרווחת מנהל המכירות והעובדים.

אנו אלפוים ומתמחים בתהליכים ארגוניים לדרגי ביניים ולמנהלים בכירים בתהליכי אימון וליווי המאפשרים מצד אחד שיפור והתקדמות ובניית תהליכי עבודה מתוכננים ומצד שני, לא מפריעים לפעילות הארגונית השוטפת ואף משתלבים בתוכה.

לתפיסתנו, תהליך ליווי מנהלים מראה תוצאות מיידיות.

לדעתנו, תהליך ליווי מנהלים הכרחי בתקופות משבר וגם בעיתות תכנון ורגיעה.

לדעתנו, תהליך זה חייב להיות ממוקד, מוגדר מטרות, מוגדר יעדים ומותחם בלוחות זמנים סדורים.

לתיאום פגישה לליווי מנהלי מכירות מוזמנים לפנות אליי- לירז אגמון 0506527927