ניהול צוותים דיגיטליים

ניהול צוותים דיגיטלי בעידן דיגיטלי- התשובה של מנהלים לניהול מרחוק

בעקבות תהליכים מואצים, במגוון מקצועות ותחומים ובעקבות משבר הקורונה חברות וארגונים מוצאים את עצמם מתמודדים עם צרכי ניהול חדשים ומגוונים.

הצורך בשמירה על קשר עם עובדים ומנהלים מרחוק, הצורך למצוא דרכי מעקב, הנעת עובדים ויצירת מוטיבציה לעובדים מרחוק גדל וממשיך לצמוח גם בתקופ משבר הקורונה, וכנראה שגם אחריו.

לצורך עבודה עם צוותים, ולצורך בניית תהליכי ניהול מתאימים יש צורך בחשיבה מחדש, וביוזמה ויצירתיות הדורשת חשיבה מחוץ לקופסא בקרב מנהלי חברות ומנכל"ים מה שהיה נכון תמיד, ובעיקר לאחר ובזמן משבר קורונה.

ניהול עובדים מרחוק, על אחת וכמה וכמה ניהול אנשי מכירות מרחוק הוא תהליך הכרחי ובסיסי בכל חברה כמעט היום בישראל, וכמובן בעולם.

בחברות היי טק תהליך זה קורה ומתגבש במהלך עשר השנים האחרונות ויותר-מ  עקב עבודה מתפרסת בין מדינות ויבשות ובאמצעות טכנולוגיה מתקדמת המאפשרת פעילות זו.

לעומת זאת, בחברות וארגונים שבהם עיקר תהליכי הניהול ותהליכי התקשורת נעשו עד כה פנים מול פנים האתגר גדול אף יותר.

היכולת של המנהל המודרני נמדדת כיום ביכולת להמשיך לתפקד ולהניע את הצוותים הדיגיטליים לעבודה מרחוק.

חשיבות זו באה לידי ביטוי, בתהליכי איסוף לידים, ניהול לידים חמים, ניהול לידים קרים, מיומנויות מכירה בקרב מנהלי מכירות ואנשי מכירות ובביצוע הפעילות המכירתית בכללותה.

היכולת אף נמדדת בשילוב אנשי מכירות, שימשיכו להתייעל כמנהלי תיקי לקוחות ולנהל מכירות מרחוק וביכולת של מנהל מכירות לעקב ולשפר את התוצאות גם מרחוק ובאופן מדויק ומקצועי.

אנשי המכירות בישראל נאלצו להתמודד לפתע פתאום עם מציאות חדשה המשנה את "חוקי המשחק" אל מול הלקוחות, הן בהנעה לפעולה, הן בשל הירידה בהכנות ובהוצאות והן באופן העבודה החדש והמשתנה גם אצל הלקוחות.

כתוצאה מכך, חברתנו בנתה מספר מודלים לעבודה מרחוק עם צוותים דיגיטליים:

  1. תהליכי פיתוח הדרכה לעבודה מרחוק.

  2. בניית כלי עבודה לפעילות מרחוק.

  3. תיקי ניהול המותאמים למנהלים המנהלים צוותים דיגיטליים.

  4. תהליכי אימון המתאימים למנהל בניהול מרחוק.

  5. כלי עבודה – אימון לאיש מכירות המנהל תיק לקוחות מרחוק.

  6. בניית סרטוני הדרכה ופרסום מרחוק.

  7. סדנת מכירה וקורס מכירה מרחוק.

אנו ממליצים, לפגוש אותנו לפגישת הכרות עם מגוון כלים חדשים המאפשרים לדייק את צורכי הארגון והצוות הדיגיטלי. כלים אלו מאפשרים להמשיך ולנהל את הידע הארגוני, את יכולת המנהלים להניע את הצווצים הדיגיטליים לעבודה מרחוק ואת בניית התשתית לקידום הארגון ליעדים העיסקיים ולהמשך העלאת הרווחים.

לפגישת הכרות צרו עימנו קשר- לירז אגמון 050-6527927