קורס מכירות מקצועי לאנשי מכירות

אנו מתמחים בהדרכות מכירה, קורסי מכירות והכשרות בתחום המכירות, למגוון גדול של חברות, עסקים מהמגזר הפרטי והציבורי.

אנו מתמחים בהדרכות מכירה לקבוצות בסדרי גודל משתנים, מתוך הבנה כי פעילות של הכשרת מכירות או הדרכת מכירות היא דינאמית ומותאמת לצרכים ולדינמיקה של השוק התחרותי במגוון תחומים כיום.

הכשרות המכירה המועברות מתאימות לשלבים שונים בחיי הארגון: משלב הקמת הארגון ובנייתו, עד למיצוב של הארגון. רלוונטי לעולם התוכן של ארגונים יציבים המעוניינים ברענונים של הצוות ועד לחברות שצמחו וגדלו וזקוקות להכשרות תומכות לצוותי מכירות גדולים.

חברתנו מתמחה בהכנת חומרים, מערכי שיעור וקורסים בתחום המכירות על פי הצרכים הארגוניים ובהצאמה לצורכי הארגון, ולא כ"מוצרי מדף" מוכנים רמאש.

לצורך קורס המכירות אנו מגיעים לפגישת איפיון צרכים, בונים סילבוס וחומרי הדרכה ומתחילים בפעילות.

בהכשרה, אנו משלבים באופן אקטיבי את מנהלי מחלקת המכירות על פי רצונם וצרכיהם. הכשרת המכירות נעשית בשיתוף המנהלים ובשקיפות לפעילות השוטפת בארגון, תוך התאמה ללוחות הזמנים ולשעות המתאימות למחלקת המכירות.

אז כיצד בונים הכשרת מכירות / קורס מכירות/ סדנת מכירות

  1. תיאום פגישת הכרות
  2. מבצעים פגישת איפיון
  3. הגשת הצעה לבסילבוס ולוחות זמנים.
  4. שיחות עם גורמים וראיונות לעובדים הלרוונטיים לתהליך ההכשרה
  5. ביצוע הכשרת המכירות לצוות המכירות
  6. משוב

במסגרת הפעילות, אנו מעמידים מנחים מומחים ומנוסים על פי תחומי הפעילויות הנדרשות.

אנו מתמחים בהדרכות מכירה, סדנאות מכירה אימון 1"1 למכירות אימון צוותי למכירות, הדרכות שירות יוזם, הכשרות שיפור שירות, הדרכות למחלקות תפעול, הכשרות מנהלים, הדרכות TRAIN THE TRAINER ועוד….

במסגרת הדרכות המכירה, אנו מלווים תוך כדי התהליך את הארגון לבחינת שיפור הביצועים ועמידה ביעדים תוך כדי פעילות. אנו ממליצים להמשיך ולרענן את צוותי המכירות ומנהלי המכירות בהכשרות אחת לתקופה על מנת לשמור על רמת מוטיבציה, יוזמה ושיפור תהליכים ארגוניים בחברה.

במסגרת ניסיוננו מזה 10 שנים, לווינו תהליכים הכשרות מכירה ושירות במאות חברות ומנהלים בארץ, ואנו מפתחים מודלים המותאמים ישירות לצורכי הארגון והחברה, מתוך הבנה כי עולם המכירות והשיווק והשירות כיום, דורש התאמות לעולם הדיגיטלי וללקוחות מעודכנים ויוזמים כיום.

הכשורת המכירה מהוות הזדמנות "ליציאה מהשגרה" ולתהליכי התערבות מקדמים השגים בקרב צוותים ומנהלים.

נשמח להעמיד ניסיון זה לשרותכם!