סדנת מכירות לעסקים

סדנת מכירות מיועדת לחברות ולעסקים במגוון תחומים, מוצרים ושירותים.

או מתמחים בסדנאות מכירה לחברות בתחום עמילות המכס והייבוא, בתחום הבנייה והנדל"ן, בתחומים של קורסים במכללות, בתחום האיפור, הקוסמטיקה והתחומים הפרא רפואיים, בתחומי חינוך ומגזר שלישי, במשרדי ראיית חשבון ועורכי דין ועוד ועוד.

בניית סדנת מכירות

אנו מתמחים בבנייה של סדנת מכירות המותאמת בצורה מקסימלית לצורכי הארגון והצוות. באמצעות איפיון קצר וממוקד, אנו בונים את סדנת המכירות על פי צורכי החברה והצוות. התהליך מתבצבע תוך לקיחה בחשבון של כל הפרמטרים: סוג הצוות, סוג השירות או המור, הידע הקיים בצוות, ההתנגדויות העולות בתהליך המכירה, אופני ביצוע סגירת העסקה במטרה לשפר את ביצועי הסגירות ולעלות את כמות המכירות של צוות השירות, השירות היוזם או צוות המכירות.

אנו מתמחים בבניית סדנת מכירות ואחריה, בניית תהליך של הנחייה ואימון מנהלים לצורך שימור הידע שהועבר בסדנת מכירות.

סדנת המכירות כוללת בניית תסריט שיחה, עם אנשי המכירות, שדרוג והרחבת סל השירותים והמוצרים ללקוח, ותהליך של סימולציות מכירה  ואימון מכירות ממוקד לשיפור ביצועי הצוות.

אנו מאמינים, בבניית תהליך הכולל סדנת מכירות אחת, או מספר מפגשים על פי הצורך של הצוות בחברה.

בכל תהילך של סדנת מכירות ושיפור תהליכי מכירה מתבצע תהליך של שדרוג המכירה.

גיוס אנשי מכירות

במסגרת תהליך סדנת מכירות  מתבצע גם תהליך של איפיון אנשי המכירות/ צוות המכירות או השימור המתאים באופן מדוייק לצורך ביצוע המכירות בחברה.

האיפיון מוגש להנהלת החברה ויכול לשמש אותה בתהליך גיוס אנשי מכירות מקדים- אותו אנו מבצעים כולל מרכזי הערכה לגיוס אנשי מכירות והכשרת אנשי מכירות או לאחר סדנת מכירה, על פי הצורך העולה מהפעילות העיסקית של הארגון.

 

הכשרת מנהל מכירות

התמחותנו היא להטמיע את הידע המקצועי והארגוני בתוך הארגון, על מנת לאפשר לארגון להמשיך ולשפר את הידע הארגוני הקיים ולחדש אותו על פי צורכי השוק והתחרות העיסקית.

אנו מתמחים בהכשרת מנהלי מכירות ובתהליכי train the trainer  בתוך הארגון.תהליך זה כולל הדרכת מנהלים ממוקדת תוצאות לצורך חידוד הנדרש לשיפור ביצועי המכירות והבנה של אופן הזיהוי של הצרכים של צוות המכירות. תהליך זה משפר את ביצועי צוות המכירות בכ-20% ויכול להמשיך להתבצע ללא תמיכת היועצים.

לפגישת הכרות לצורך סדנת מכירות, גיוס אנשי מכירות והכשרת מנהלי מכירות פנו אליינו לפגישת ייעוץ- לירז אגמון 0506527927