הדרכת מכירות במוקד מכירות בתחום רפואי

הדרכת מכירות הינה הדרכה המתבצעת מול כמה מטרות מרכזיות:

  1. רענון עובדים ותיקים- אנשי מכירות אשר עובדים זמן רב בתחום מכירות, ועוסקים במכירות של אותו מוצר/ שירות לאורך זמן מפתחים שיטת מכירה עובדת וקבועה. לעיתים, קורה תהליך של שחיקה של אנשי המכירות ולאורך זמן באותו תפקיד, הם מגלים יכולת נמוכה יותר להתמודדות עם התנגדויות. בנוסף, המוטיבציה של אנשי מכירות בתחום רפואי, כמו בכל תחום אחר נשחקת ולכן רענון באמצעות הדרכת מכירות היא דרך מצויינת להגדיל את היכולת של אנשי מכירות " לחזור לתלם" ולהגדיל את כמות הפגישות/ כמות הסגירות/ התמודדות עם התנגדויות למכירה.
  2. סיבה נוספת, לביצועהדרכת מכירות היא הדרכת מכירות לנציגים חדשים/ אנשי מכירות/ סוכני מכירות שטח חדשים. אנשי מכירות לעיתים קרובות, מתחלפים בארגונים ולכן נוצר צורך בהדרכת מכירות. אנו מבצעים הדרכת מכירות בתחום רפואיי מזה 15 שנה, ומתמחים, הן בתחומי קוסמטיקה ואסטתיקה והן בתחומי הדרכה למוצרים ושירותים רפואיים. הן בעבודה מול מגוון רופאים והן בליווי אנשי מכירות וסוכני מכירות שטח למכירה בתחום רפואי.
  3. מטרה נוספת, שלצורכיה מבצעים הדרכת מכירות לשידרוג בתחום רפואי, היא שילוב אנשי מכירות ותיקים ואנשי מכירות חדשים. כאשר עוסקים בגיוס אנשי מכירות, פעמים רבות יש צורך "לדבר בשפה אחידה". אנשי מכירות חדשים, בגיוס אנשי מכירות, אנו מגלים שפות שונות לאנשי מכירות. הסיבה העיקרית לכך, היא שכל איש מכירות "גדל וצמח" בסביבה ארגונית אחרת. אנשי מכירות מגיעים עם ידע שונה, מיומנויות מכירה אחרות ואנו מתמחים בהדרכת מכירות לצורך שילוב אנשי מכירות באותה מסגרת ארגונית.

בהדרכת מכירות בתחום רפואי, אנו מלווים את אנשי המכירות ואת מנהלי המכירות על מנת לייצר שפה אחידה אחת ויצירת צוות מכירות מנצח.

לצורך ביצוע הדרכת מכירות אפקטיבית, אנו מלווים את אנשי המכירות בהכרות עם מסגרת המכירות הקיימת.

אנו חברת ייעוץ, המתמחה בהכרות עם מערכות ארגוניות, עם צורכי מנהלי מכירות ואנשי מכירות, מאפיינים את הקשיים וההתנגדויות העולים מתוך המערכת הארגונית הקיימת. עבודתנו היא לדעת מה קורה בדיוק במםגש מול לקוחות החברה ומול צוות אנשי המכירות ומכינים הדרכת מכירות מותאמת באופן מלא לצורכי הארגון.

הדרכת מכירות יכולה להיות קורס של מפגשים קבועים בתדירות קבועה ויכולה להיות הדרכה של שני מפגשים, או מפגש אחד על פי הצורך.

על מנת לתאם הדרכת מכירות בתחום רפואי או בכל תחום מקצועי אחר, מוזמנים לפנות אלינו לפגישת הכרות ואיפיון צרכים.

לירז אגמון 0506527927