מינוף פעילות המכירות בעידן הדיגיטל

מינוף הפעילות של עסקים וחברות מקבלת תאוצה כיום, בעידן הדיגיטל.

בעבר, נדרשו עסקים לעשות אלפי פעולות ומאות תוכניות על מנת לקדם את עצמם ולפרסם את עצמם.

רוב הפעילות ומהשאבים היו נלקחים לטובת תהליכי פרסום.

חברות מעסיקות המונות עשרות ומאות עובדים, העסקיו כוח אדם אדיר על מנת לעלות לאוויר וליצור הכרה ומיתוג עיסקי.

עידן הדיגיטל שינה מצב זה. כיום, כל אחד יכול באמצעות מידע ומשאבים מוגבלים לקדם את עצמו הן בשתות החברתיות והן ברשתות העיסקיות.

הפרסום נעשה זמין ומוכר יותר. אנשים פיתוח פרופסיות בתוך הארגונים וידע שיווקי המאפשר גם לבעלי חברות לשלוט באופן מלא ביעד הארגוני שהם זקוקים לו על מנת למתג ולפרסם את עצמם, וכן גם על מנת לייצר לעצמם לידים באופן עצמאי ללא תלום בגורמים חיצוניים.

עם זאת, מה המשמעות עבור אותם עסקים בהבט המכירות? הרי עסקים מצאו אפיקי השקעה עצמאיים לגמרי, ללא מערוכת פרסום מורכבות ובירוקרטיות על מנת ליצור הכרה חברתית ועסקית.

כיצד מצב זה מתחבר לעולם המכירות?

אז מצד אחד, החיבור הוא טבעי:  "אם אני מוכר ופונים אליי ויש לידים בהכרח אני מוכר"! אולם מצב זה אינו טבעי כלל והתוצאה יכולה להיות מורכבת ומאתגרת. עסקים שיצרו פרסום ולידים, נעזרים בכוח מכירה פנים ארגוני או חוץ ארגוני. אולם, לתפעל ולנהל כוח מכירות אינו תהליך שניתן לנהל כמו מידע ופרסום דיגיטלי. ניהול והכשרת כוח אדם דורשת כוח אדם מקצועי ומיומן, שיטתי ורציני.

בעלי עסקים רבים מעוניינים לייצר פרסום ולידים, אך מאבדים ענייין כשמדובר בחיבור בין הידים במערך הדיגיטלי שלהם למכירה בעולם המכירות העיסקי.

וכאן, נכנס תהליך נוסף, גם כשיש לקוחות מעוניינים ומרוצים, גם כשמוכרים מוצר או שירות מנצח, עדיין,בעידן הדיגיטלי, חברות זקוקות לאנשי מכירות מקצוענים.

עוד לא הגיע הרגע בו המכירה נעשית באופן אוטמטי בכל המקרים ללא מענה אנושי. ובמידה וכן, אדיין מזדקקים  לקבלת שירות ולתפעול המכירה.

לצורך כך, יש צורך בדיוק בתהליכי הניהול בארגון בנוסף לדיוק בתהליכי הדיגיטל בארגון. הקשר בין הפרסום והלידים לגורם האנושי הפך קריטי מאין כמוהון לצורך הצלחת החברה והעלאת הרווחיות שלה.

לשם כך, יש צורך באנשי מכירות. לשם כך אנחנו כאן. אנו מתמחים בתהליכי גיוס אנשי מכירות, הכשרת אנשי מכירות, סדנאות והדרכות וכן תפעול ושירות בזמן ולאחר המכירה.

נשמח להעמיד את הידע והניסיון שלנו לרשותכם.