סדנת מכירה לטלמיטינג נדלן

סדנת מכירה לאנשי מכירות הינה חשובה מאוד באופן תדיר וקבוע בכל ארגון.

סדנת מכירות לתחום הנדלן, חשובה מאוד, לעיתים אפילו בשלבים מתקדמים של המכירה.

למה הכוונה?

בתחום הנדלן, מרבית הרכישות נעשות על רקע רגשי מאוד. אנשים מתחברים לאנשי המכירות מבחינה אישית ורגשית ומשם קל יותר לקדם את המכירה.

עם זאת, לאחר שעוברת ההתלהבות הראשונה מהרכישה, פעמים רבות אנשים חוזרים בהם ומחליטים לבטל, הן בשלב פגישת המכירה הראשונה הפרונטאלית, והן לאחר הפגישה הראשונה לפני הפגישה השניה.

פעמים רבות, הקונים מגיעים לשתי פגישות, ולאחר שסוכם המחיר והתנאים של העסקה הם חוזרים בהם מקבלת ההחלטות.

אנו חווים פעמים רבות תהליך מכירה מוצלח שלא מסתיים בסגירה, למרותש על פניו מבחינת איש המכירות כל התהליך התבצע בדרך החלקה והטובה ביותר.

לכך, גם, יש להוסיף את מימד תקופת הקורונה, שכולם נמצאים בסוג של אי וודאות כלכלית וכתוצאה מכך קבלת ההחלטות הופכת מורכבת אף יותר.

לשם כך, יש צורך באנשי מכירות חזקים, בטוחים בעצמם, בעלי יכולת ליצירת כימיה והבנת הצרכים האנושיים העומדים מאחורי הקנייה.

חשוב לא פחות מכך, היא להעסיק אנשי מכירות שמסוגלים לראות מבין השורות ולהבין את הרמזים של הלקוחות בזמן אמת, בשיחות הטלפון ובפגישות הפרונטאליות.

שלב ההתחייבות של הלקוח, הוא שלב קשה בקבלת החלטות ופעמים רבות נתקל ב"זיגזגים" בשלב חשוב זה. הלקוח מתלבט, מתנגד, חוזר בו מהחלטותיו ושוב חוזר חלילה לנקודת המוצא ההתחלתית.

לשם כך, מעבר לכך שיש לבצע גיוס אנשי מכירות מדוייק ויעיל, יש צורך להכשיר את אנשי המכירות בסדנת מכירות ייעודית בתחום הנדלן.

חברתנו מתמחה בגיוס אנשי מכירות, למכירות של קרקעות, שטחי משרדים, יחידות נופש, קבוצות רכישה, נכסים "על הנייר", נכסים בחו"ל ועוד ועוד.

אנו מתמחים במציאת אנשי המכירות המתאימים עבור המכירה הספציפית שלכם, תוך לקיחה בחשבון של כל הדרישות והנתונים הנדרשים לביצוע אותה מכירה.

אנו מתמחים בהכשרות והדרכות, סדנאות מכירה חד פעמיות והדרכות קבועות לצוותי מכירות בעולמות הנדלן השונים.

לצורך כך, אנו מציעים לכם לקבוע איתנו פגישת ייעוץ ומשם נוכל לאפיין ולהבין בדיוק את הצרכים שלכם ושל צוות המכירות שלכם, על מנת לעלות את כמות הסגירות ואת הרווחיות של המחלקה, גם אם אותו הרכב צוות קיים.

לתיאום פגישת ייעוץ- צרו קשר עם לירז אגמון 0506527927