התייעלות להגדלת מכירות

תהליך כתיבת הנהלים למחלקת מכירות, הגדרת תפקיד למנהל מכירות, הנו תהליך המאפשר לארגון להפוך לארגון מסודר, עקבי, שיטתי ויעיל יותר וכתוצאה מכך להגדיל את המכירות.

כתיבת נהלי המכירות והגדרות תפקיד למנהלי מכירות, אינה מתבצעת בארגונים על מנת להשאיר את הנוהל כתוב על נייר, בתיקיה או במחשב.

בחברות בהן קיים ממשקי עבודה ותהליכי עבודה למחלקת המכירות, הכוללים תהליכי ניהול המכירות על מנת להגדיל את המכירות, מתן מענה ללקוחות החברה וכן תהליכים נוספים הקשורים ישירות לתהליכי המכירה או דומים כגון תהליכי יבוא, ייצור וכיוצא בזה נדרש הארגון לעבוד עם מערך נהלי מכירות מסודר השומר על הארגון מפני חוסר התמודדות במצבים הכוללים משברים ו/או תהליכים בלתי צפויים בהיבטי מכירות. זאת לאור העובדה, שהארגון "יודע" כיצד להתנהג וכיצד לבחון את פעילותו בטווחי זמן משתנים תוך התייחסות וביחסי גומלין לפעילות השוטפת והבלתי שוטפת באופן מבוקר, מדיד וידוע למנהלים ולעובדים לאחר תהליך של עבודה עם חברת אגמון, חברה לייעוץ למכירות.

התמחות חברתנו הנה בהדרכה, הכשרה, ליווי וייעוץ למכירות ולכן מתמחה בבניית נהלים ותיקי עבודה הרלוונטיים לעולם התוכן המיידי של החברה בתחום המכירות, תוך התאמה אישית למנהלים ולעובדים ולמחלקות השונות בחברה.

תהליך זה מתבצע על ידינו באופן משתף ושקוף למנהלי ואנשי המכירות ותוך רתימתם לתהליך על מנת לבנות מערך המאפשר למידה, תחקור ובדיקה של התאמת הנהלים לפעילות העסקית ומתן מענה ארגוני ומקצועי לשינויים הנדרשים בעולם התוכן העסקי המשתנה והדינמי של החברה.

נוהל המכירות מגדיר את המדיניות של החברה, מערך הסמכויות והאחריות של העובדים והמנהלים, הוא פשוט להבנה, פשוט לתפעול וליישום מיידי באופן יומיומי ומנוסח באופן שיטתי וברור לכולם.

שלב ההכרות עם נהלי המכירות והטמעתם, מתבצע בשיתוף מנהלי החברה, לאחר שכל נוהל עובר תהליך של ביקורת ובדיקה, ובחינת היישומיות שלו במחלקה, ביחידה ומול ממשקי העבודה השונים.בכל נוהל אנו נגדיר מי מחוייב לעבוד מול הנוהל ובפיקוח מי הנוהל מתבצע.

התמחותינו הנה בבחינה מתמדת ומשתפת של תהליכי המכירות, תהליכי העבודה, הניהול, השירות של הארגון ומתוך כך,  תהליך זה מתבצע באופן מהיר, ממוקד המאפשר להגדיל את רמת היעילות, הרווחיות לאורך זמן.

שימור הידע הארגוני באמצעות הנהלים וכתיבת המידע הנדרש, לעולם המכירות, מבסס תשתית המגנה ומשלבת את  הידע והניסיון הנצבר בחברה גם במקרים בהם מתבצע תהליך של מיזוג מחלקות, שינויים פרסונאליים או במצבים בהם החברה נמצאת בתהליך של צמיחה, הגדלת המכירות או התייעלות לצורך הגדלת הרווחיות העסקית.