התנהלות עיסקית בימי קורונה

ימי הקורונה הינם ימים מורכבים ברמה העיסקית, כולם נמצאים במצב של אי וודאות וירידה בהכנסות.

עם זאת, עסקים רבים החלו במעבר למתן מענה וניהול עסקים מרחוק, הן ברמה מכירות והן ברמת שיווק ומענה שירותי ללקוחותיהם.

משבר הקורונה, הנוכחי שאינו אמפשר מפגשים בין אישים ותהליכי שירות ומכירה פרונטאליים מאפשר לנו בנייה של תהליכי עבודה חדשים, התנהלות ייחודית "ורזה" בארגון ומתן מענה לצרכים ואתגרים חדשים שלא העלנו בדעתנו שנצטרך לתת עליהם את הדעת בימים כתיקונם.

כיצד מתמודדים עם משבר הקורונה?

מה יקרה לאחר המשבר?

כיצד עסקים יצליחו וייצלחו את התקופה המאתגרת הזו?

מצד אחד, שאלות רבות לא ניתנות למענה. איננו יודעים מתי המשבר יסתיים, מתי חברות גלובליות ומקומיות יחזרו לפעילות שגרתית, האם עסקים יוכלו להחזיר לעבודה את כל עובדיהם ומהן המשמעויות בטטוח הארוך למשק הישראלי ולמשק בעולם.

מצד שני, יש כאן הזדמנות פז, קשה ומאגתרת לתהליכי חשיבה אסטרטגיים, הוכללים בניית מערך דיגיטלי ומערך טלפוני חזק וחדשני לצורך התמודדות עם המצב המאתגר הנוכחי, ועם מצבים עתיידים נוספים, שלצערנו עלולים להחליש שוב עסקים וחברות, קטנים כגדולים.

אז מה כדאי לי לעשות כבעל עסק המתמודד עם הקטנת ההכנסות, הרווחים והפעילות הקיימת?

ראשית, להתחיל לבנות שגרת עבודה מרחוק- מידי יום לבנות יחד עם המנהלים האחרים, השותפים או העובדים שגרה טכנולוגית חדשה של עבודה מרחוק הכוללת: מענה שירותי, תפעולי ומכירתי המותאם לעבודה הנדרשת מהארגון.

שנית, לבחון בימים אלו את הנהלים בחברה ותהליכי העבודה הנגזרים מתוך נהלים אלו. האם היו תהליכים לא יעילים בפעילות? האם חלק מהפונקציות העובדות בחברה אינן נדרשות וניתן היה לבצע את הפעילות בצורה יעילה ומושכלת יותר?

זה זמן מצויין לבנות תהליכי עבודה יעילים וחדשניים לפעילות העיסקית של כל חברה.

שלישית, מערך מכירות הוא המערך שנפגע בצורה המשמעותית ביותר מהמצב, וכתוצאה מכך רווחיות החברה.

אנו מציעים, דווקא בימים אלו של חוסר מעש או של פעילות איטית ומועטה לחזק את מערך המכירות ומערך השיווק של החברה.

מה זה אומר?

אנו ממליצים לבחון, כיצד ניתן לבצע פעולות מכירה מרחוק, לעבור למכירות טלפוניות וכמובן לקדם את המערך השיווקי הדיגיטלי בין אם היה קיים ובין אם לאו, בימים אלו ממש. ספקים רבים, יהיו מעוניינים לבנות איתכם את מערך המכירות, רבים מנותני השירותים פנויים הרבה יותר וזה הזמן לעבודה יצירתית וחדשנית הכוללת חשיבה מחוץ לקופסא.

במידה ואתם מעוניינים להתייעץ, אתם מוזמנים ליצור עימנו קשר טלפוני. אנו עובדים כמובן בימים אלו גם מרחוק.

לירז אגמון 0506527927