הדרכת מכירות מנצחת- אצלנו תלמדו מהם שלושת המפתחות להדרכה מנצחת

יצירת צוות מנצח תלויה במספר גורמים חשובים.

יצירת צוות מנצח תלויה בתהליך גיוס אנשי מכירות מדוייק ומקצועי ובהכשרת צוות מכירות מנצח לאורך זמן

מה הם שלושת המפתחות שבלעדיהם לא תוכלו לאחר הדרכת מכירות מנצחת?

  1. יוזמה- יצירת יוזמה אצל אנשי מכירות. אנשי מכירות רבים מגיעים לתפקידים חדורי רוח יוזמה. במהלך עבודתם, הם נשחקים, מתרגלים לתהליכי העבודה הקיימים ומפסיקים… ליזום. יצירת יוזמה לתהליכי מכירה מנצחת היא המפתח הראשון להצלחה. כיצד מייצרים יוזמה? מייצרים יוזמה בתוך הארגון מידי יום ביומו, זה תפקידו של מנהל המכירות. בנוסף, אנו מעבירים הדרכות ליצירת כלים ליוזמה אצל אנשי המכירות. פיתחנו שיטת עבודה מיוחדת שאר מייצרת כלים ליוזמה אצל איש המכירות. בהדרכה קצרה ומדויקת נעביר לאנשי המכירות את הגישה והחשיבה ליוזמה.
  2.  יצירתיות– איש מכירות טוב  הינו איש יצירתי. אולם, גם יצירתיות זקוקה לעדכונים ולהתחדשות מידי פעם. באמצעות הדרכת המכירות שלנו, נייצר כלים חשיבתיים ליצירתיות שתעבוד כל הזמן עבור מנהלי המכירות ואנשי המכירות שלכם. אנו מעבירים הדרכות מדויקות לחשיבה יצירתית באמצעות מערך תרגילים מותאם לצורכי החברה ולצוות המכירות. כלים יצירתיים בהם יוכלו לעשות שימוש לאורך זמן.
  3. חדשנות– בעולם המכירות כיום, כשלקוחות חושבים שהם מכירים את כל תהליכי המכירה, אי אפשר להמשיך למכור באותה צורה לאורך זמן. חשיבות החדשנות בעולם המכירות מתקדמת לאור התקדמות הדיגיטל ותהליכי הקנייה האוטומטיים. יש צורך לייצר צורך בקנייה, ולדעת לחדש עבור הלקוחות שלכם כל הזמן. אנו מחדשים. אנו חברה המחדשת ומגלה עולמות חדשים ובוחנת את תהליכי המכירה שלכם מנקודת מבט חדשה. את הכלים ואת הראייה החדשנית אנו משלבים בהדרכות המכירה. תהליך זה חשוב הן עבור הלקוחות, והשימוש במוצר והן עבור צוות המכירות על מנת למנוע שחיקה וחזרה על רוטינת המכירות הקבועה של הצוות.

מוזמנים לפנות אלינו, אנחנו נבנה לכם מודל הכולל בתוכו יוזמה, יצירתיות וחדשנות שתוכלו להשתמש בו במפגשי המכירה שלכם הפרונטאליים והטלפוניים, תכולו להשתמש בו בתהליכי הכשרה, כחלק מנהלי העבודה וכמובן תוכלו לקדם את המכירות שלכם ולעלות את הרווחיות העסקית שלכם בכל מפגש מכירה.