הגדלת מכירות בעסקים קטנים

אז איך בעצם ניתן להגדיל את המכירות בעסק קטן?

האם אפשרי בכלל להגדיל מכירות בעסק קטן?

מה אתה/ את כבעלי עסק יכולים לעשות במסגרת היום יום שלכם על מנת להגדיל את העסקים שלכם?

אז למעשה, השמים הם הגבול ואפילו לא הם הגבול.

ישנם מספר צעדים שכל בעל עסק יכול לקדם ולעשות על מנת להגדיל את המכירות שלו, גם בכוחות עצמו וגם באמצעות כוחות עזר נוספים…

אז כמה טיפים חשובים להגדלת המכירות בעסק:

  1. בחן את מערך השיווק שלך- האם המערך מעודכן, רלוונטי, האם אתה פונה לקהלי היעד הנכונים והאם קהלי היעד הנכונים – או כפי שאתה חושב שהם , הם באמת קהלי היעד של המוצר או השירות שלך? האם נעשתה בדיקה רלוונטית בארגון?
  2. בחן את יכולת המכירה שלך ושל אנשי המכירות שלך- פעמים רבות אנו מתגלים פערים, חסור ידע, מיומנויות מכירה נרכשות חסרות, או פשוט רענון לצוות ולבעל העסק ביכולות המכירה. אנו נגיע לעסק ונבדוק ביחד איתה, באופן שקוף ומשתף מה ניתן לשפר ולחדד ביכולות המכירה של נותני השירות ואנשי המכירות בעסק.
  3. שיתופי פעולה- בחינת שיתופי פעולה היא הזדמנות נוספת לקדם ולהרחיב את המכירות בעסק. לעיתים התגלית היא שבאמצעות שיתוף פעולה עם קולגה, או עם בעל עסק משלים, אפשר להציע מגוון רחב יותר של שירותים או להפך, לצמצם את סוגי השירותים שמציעים ומשם להתקדם קדימה בצורה הרבה יורת אפקטיבית וממוקדת לעסק.תהליכים אלו הינם תהליכי חשיבה אסטרטגיים לשיפור המכירות. אנו מקדמים תהליכי חשיבה כאלו ודואגים ליישומם בפועל.
  4. ניהול זמן וניהול ממשקי עבודה- נקודות אלו מאוד רלוונטיות להגדלת המכירות בעסק. עסקים רבים, לא מתפנים, או לא מפנים את זמנם על מנת לבחון את יעילות מתן השירות והמכירה שלהם. כתוצאה מכך מתבזבז זמן רב ויקר על עיסוק בעבודת ממשקים, ביצוע פעילויות כפולות ובחוסר ניהול זמן נכון ומדוייק. אנו מתמחים גם בסדנאות והדרכות לניהול זמן וניהול ממשקים.
  5. אחרון אחרון חביב, הרחבת הפעילות למוצרים ושירותים נוספים, שיכולים לתת מענה ולחזק את הגדלת המכירות בעסק. גם לשם כך, ניתן לקבוע איתנו פגישת ייעוץ.

לבחינת יכולות המכירה לצורך הגדלת המכירות בעסק שלכם פנו אלינו- לירז אגמון 05056527927