אימון מכירות למוקד טלפוני

בתקופת הקורונה, יותר ויותר חברות מבינות שעליהן לחזק את מערך המכירות שלהן.

צוות מכירות, בתקופה לא פשוטה זו, זקוק לתמיכה בתהליכי מכירות מכמה כיוונים:

אנחנו רואים, כי הצורך למכור גדל והולך בכל סוגי החברות, העסקים, במגזר הציבורי והעיסקי.

מדוע?

נכון שחברות, רווחיות היום פחות, אולם במידה ולא תתבצע התאמה והכשרה מדוייקת לשיפור ביצועי המכירות בחברה, אנו נראה המשך של ירידה במכירות וצורך גדול להמשיך ולהוריד עלויות בחברות ולצמצם בכוח האדם.

על מנת להמנע מסיטואציה כזו, ומסיבות נוספות חשובות הנובעות בתוך המהלכים הארגוניים שקורים בררקע הקורונה אנו ממליצים על אימון מכירות צוותי ואישי. אז למעשה, מדוע תקופה זו דורשת הכשרה וליווי לאימון מכירות?

  1. אנשי מכירות /סוכני מכירות שטח/ נציגי מכירות מרגישים ירידה ביכולת הקנייה והמכירה ללקוחות.
  2. קשיים והתנגדויות הנובעים ממצב כלכלי וודאי בקרב הלקוחות.
  3. יציאה לחופשות לא תשלום, פיטורי עובדים- מייצר דה- מורליזציה בצוות.

אנו, במהלך החודשים האחרונים, מדריכים ומלווים עשרות צוותי מכירות לשיפור מכירות בארגון. כיצד אנו מדריכים את הצוות? מפגשים מרחוק, באמצעות וידאו ובאמצעות זום, הדרכות מנהלים מרחוק, ליווי בסדנאות מכירה מרחוק לשיפור ביצועים ואימון מכירות 1:1 .

הדרכות מכירה אלו הינן מותאמות לצורכי החברה.

הדרכות מכירה אלו, מותאמות באופן ממוקד ומקצועי, לעבודה מרחוק כשבין הדרכה להדרכת מכירות, אנו מוודאים את יכולת השיפור וההטמעה של סגירת עסקאות בעקבות הכשרת המכירות והדרכת המכירות.

אנו ממליצים לכם, לבחון את היעדים והתוצאות הארגוניות החל מחודש מרץ 2020 ולהחליט, יחד איתנו, מה סוג ותדירות הדרכת המכירות הנכון ביותר עבורכם.

אנו מציעים לכם לא לחכות מספר חודשים, מתוך תקווה "שהקורונה תעבור והכל יהיה בסדר". נראה שהקורונה נשארת וממשיכה לפגוע בפעילות העיסקית שלכם, במידה והיא נפגעה עד כה. מכאן הדרך לשיפור ביצועים סלולה, אם תתכננו ותקדמו ביעילות ובזריזות את תהליכי אימון המכירות של צוות המכירות שלכם ושל מנהל המכירות במחלקת המכירות.

אנו נגיע לפגישת הכרות ובניית תוכנית עבודה לשיפור המכירות בתהליך קצר טווח וממוקד מטרה.

אתם מוזמנים ליצרו איתנו קשר, לירז אגמון 05056527927 ונשמח להפגש אתכם בפגישה פרונטאלית או בפגישה מרחוק.