מפגשים חברתיים אחת לשבועיים חשובים לא רק לכיף של העובדים

ארגונים רבים מתבלטים בשאלה, האם יש צורך במפגשים חברתיים בתוך הארגון? האם יש צורך בישיבות מנהלים?

אז נתחיל מישיבות מנהלים…….

באיזו תדירות יש לקיים ישיבות אלו?

האם ישיבות אלו כוללות הרכב מסויים או אחר?

האם צריך לנהל את המפגש, או להעביר מסרים או לדווח בכל ישיבה?

התלבטויות הללו נובעות ממספר גורמים: ראשית, ברוב המחלקות בארגונים אין שינויים גדולים מידי שבוע/ שבועיים, אלא אולי ברמה חודשית.

כתואצאה מכך, לחלק מהמנהלים אין מה לדווח על פעילות שוטפת. דוגמא למחלקה כזו הינה מחלקת הנהלת החשבונות, או מחלקת הגבייה, או מחלקת התפעול. לכן, המנהלים או החאראים על מחלקה מסוג זה, חשים שהם "מבזבזים" את הזמן שלהם, ונעים באי נוחות במסגרת ישיבות אלו.

מצד שני, פעמים רבות לא נפגשים המנהלים בפורום אחר מלבד בישיבות מנהלים ולכן למפגש חשיבות רבה אף לצורך גיבוש, שמירה על קשר, העברת מסרים בין אישיים, פתרון קונפליקטים ועוד.

ישיבות הנהלה. למי זה טוב? לסיכום, לכלל הנוכחים. צריך להחליט מתי, איך (באיזו מתכונית) ומתי כדאי להעביר אותן, וכמובן מי מנהל אותן.  ישיבות אלו יכולות להתקיים גם במסגרת של העשרה והדרכה מקצועית, הרצאות וסדנאות חיצוניות. חשוב עם זאת, שישיבות ההנהלה יהיו ממוקדות ומעניינות ורלוונטיות לכלל הנוכחים בישיבה.

מפגשי חברה "שעה שמחה" למה זה טוב?

אז מודל של HAPPY HOUR הוא מודל הנמצא בשימוש של חברות – כחלק מתפיסה רווחית שמקום עבודה שבו נמצאים רוב שעות היממה (יותר מהבית לרוב), חשוב שיאפשר גם "יציאה מהשגרה" וגם שעות בילוי משותפות.

פעמים רבות במסגרות מחוץ למקום העבודה, אולם בשנים האחרונות (אולי בשל בעיות תעבורה הולכות וגוברות), מעדיפים לקיים את מרבית הפעילויות – IN HOUESE וכן אנו עדים לאחת לשבוע או לשבועיים למפגש חברתי מרענן בארגון.

אז מה כולל מפגש כזה?מה שכיף ונחמד לעובדים, בתחום התקציב ובגבול הטעם הטוב. גם אם הפעילות חוזרת על עצמה בשינויים קטנים, היא רלוונטית ונעימה, אנשים מגיעים ונהנהים. לכן חשוב להמשיך עם הפעילות, אחרת האכזבה קשה…

זכרו, עובדים מתרגלים להתנהלות מסויימת – ואם התנהלות זו משדרגת את עבודתם, ומצב רוחם חשוב לשמור עליה ולקיים אותה באופן שמתאים לארגון, לתקציב וללוחות הזמנים בארגון.

למידע נוסף, מזומנים לפנות אליי לירז אגמון 0506527927