הכשרת מכירות למוקד מכירות

הכשרת מכירות למוקד מכירות היא איננה חלופה לתהליכים ארגוניים.

הכשרת מכירות לצורכי הדרכת מכירות לא יכולה להתקיים כ"רענון" אחת לכמה זמן, ו"מתי שיש זמן".

הכשרת מכירות למוקד מכירות היא דרישה בסיסית בכל מוקד מכירות. לקוחות שואלים אותי, האם נכון שהכשרת המכירות תתבצע על ידי מדריך מכירות/ מאמן מכירות/ מנהל מכירות.

אז ראשית, בהחלט כן, עובד מתוך הארגון יכול לתת מכנה בהכשרות השוטפות של מוקד מכירות.

אם כך, מדוע לעבוד עם גורמים חיצוניים?

  1. הידע הקיים בתוך הארגון הוא מידע מקצועי, לא בהכרח קשור למיומנויות התנהגותיות.
  2. יש הבדל מאוד משמעותי מלהיות איש מכירות או מנהל מכירות טוב או אפילו מצויין לבין להכשיר אנשי מכירות.
  3. הכשרת מכירות ואימון מכירות זהו מקצועי בפני עצמו. הוא דורש הכשרה, ניסיון, ידע תאורטי ופרקטי ועבודה מול מגוון רחב של מוצרים ושירותים.
  4. יועץ חיצוני- רואה הרבה מאוד דברים שהארגון למד או הסתכל לחיות איתם, מה שנכון לגבי המנהלים של הארגון והממשקים הפנים ארגוניים.
  5. סמכות- הסמכות של מנחה חיצוני מאוד משמעותית בתהליכים ארגוניים מקדמי תוצאות.

בנוסף, חשוב לבחון מי היועץ הארגוני המומחה למכירות שאיתו אתם רוצים לעבוד?

יועצים יש מסוגים שונים, עם ידע שונה ומומחיות שונה. מוקדי מכירות טלפוניים צריכים לעבוד עם יועצים ארגוניים המתמחים במוקדי מכירות טלפוניים. התהליך נדרש לצורך הבנת שפת המכירות, מיומנויות המכירה הנדרשות, המאמצים שנעשים על ידי צוות המכירות, חיבור לאנשי המכירות ודיבור בשפת המכירות שלהם, התאמת הדרישות לצרכים של מוקד המכירות. בנוסף, חשוב מאוד לדעת לטפל בהתנגדויות ובקשיים והאתגרים אותם מעלים אנשי המכירות במוקד המכיורת הטלפוני כל הזמן, ולשם כך יש צורך ביועץ ארגוני מומחה למוקדי מכירות. חברתנו עוסקת מזה 25 נה בעבודה מול מוקדי מכירות ומציעה מגוון רחב של הדרכות והכשרות בתחום המכירות וסדנאות מכירות המתאימות למגוון רחב מאוד של ארגונים. בנוסף, אנו מתאימים את הכשרת המכירות/ קורס המכירות לצורכי החברה.

מאמני מכירות בהחלט למדו והכשירו בשיטת אימון מכירות קלסית. עם זאת, חסרה ההבנה והשיטתיות הנדרשת לצורך התייחסות והשקעה מדוייקת בתהליכים הארגוניים הנדרשים לשיפור ויעילות מוקד המכירות.

פעמים רבות, ההכשרה נעשית נכון אבל היא לא לקוחת בחשבון את ההשפעה ומערכות היחסין בתוך הארגון. זה בדיוק ההבדל בין חברת יעוץ מקצועית, המתמחה בעבודה עם מוקדי מכירות ושירות לבין מדריך מכירות/ מאמן מכירות.

אנו ממליצים, לפני הכשרת מכירות/ קורס מכירות/ הטמעת תהליכי מכירות להתייעץ עם חברת ייעוץ מקצועית.

אנו מציעים לכם ליצור איתנו קשר לתיאום פגישת הכרות.

לקביעת פגישת הכרות- לירז אגמון 050-6527927