פיתוח מנהלים בארגונים

ההגדרה "פיתוח מנהלים" היא הגדרה רחבה לתהליכים ארגוניים מול מנהלי החברה/ מנהלי מחלקות או מנהלי צוות בארגון.

עבודת המנהלים בישראל, בייחוד בתקופת המשבר הנוכחי, של הקורונה, מתמודדים עם עומסים רגשיים, לחצים עיסקיים וקשיי ניהול משימות ולוחות זמנים בעולם טכנולוגי משתנה.

הפעילות העמוסה איתה התמודדו מנהלים בעבר, הולכת ומשתנה בתקופת המשבר- עקב עומס רב יותר, תחושת אי וודאות, ויתור על חלק מכוח האדם הרגיל בחברה, ניהול מרחוק, התמודדות עם חששות ופחדים ועוד.

מנהלים נדרשים היום יותר מתמיד, הן לייצר את האינטרסים הארגוניים בחברה, הן להתמודד עם אילוצי כוח אדם והן להמשיך ולתמוך בעובדים ובמנהלי דרג ביניים.

מצב זה מייצר תחושה של חוסר שליטה במצב, אי וודאות בארגונים, בלבול ותחושה של אשמה כללית לגבי ניהול הארגון ומשימותיו.

לכך, נוסיף את התחרות הקשה, "הצורך להמציא את עצמנו מחדש" בארגונים, ירידה חדה בהכנסות בחלק מהמקרים ופעולות שיווק שאינן אופרטיביות בהכרח במצב החדש שנוצר, בימי קורונה.

מנהלים רבים נאלצים לנהל עוסדים מרחוק, באמצעות ה- ZOOM, וידאו, ניהול מרחוק מה שמקשה עליהם בגיוס העובדים ובמתן תמיכה רגשית. מצב זה מייצר תחושה של בדידות ניהולית וניכור חברתי בארגון.

פיתוח מנהלים, הוא תהליך שיכול לתת מענה לתחושות והתמודדויות רבות בעידן הקורונה.

מה זה בעצם פיתוח מנהלים?

בתהליך של פיתוח מנהלים אנו עוסקים בליווי המנהל בתקופות משבר, שינוי ארגוני או כל צורך חדש שעולה- עקב שינוי הגדרת תפקיד, שינויים במבנה הארגוני לאור צרכים חדשים שנוצרו.

אנו בונים ומלווים את המנהל בתהליכים ארגוניים מתאימים למצב שנוצר.

פיתוח מנהלים מתבצע על ידינו באמצעות פגישות מרחוק/ פגישות פרונטאליות/ ישיבות משותפות/ תמיכה בהכנת חומרים ארגוניים/ סדנאות מותאמות לצורכי המנהל.

פיתוח מנהלים הוא תהליך המתנהל בהתאם להתקדמות ולצרכים אותם מעלה המנהל במסגרת התהליך.

תהליך פיתוח מנהלים מוגדר בזמן ובמטרות מדוייקות לעבודה המשותפת.

פיתוח מנהלים בוא למעשה תהליך אימוני מדוייק ומותאם לצורכי המנהל. אנו מתמחים בעשרים השנה האחרונות בעבודה מול מנהלים במגוון דרגים ותחומים, בהתאם לצרכים הארגוניים המשתנים.

לתיאום פגישה יש לפנות ללירז אגמון 050-6527927