נשים בעולם המכירות

לקוחות רבים פונים אליי בשלבי גיוס שונים ומתקדמים, וכן בהכשרת מכירות במגוון תחומים ומבררים: האם יש הבדל בתהליך גיוס של נשים וגברים?

האם את ממליצה לנו לגייס גבר או אישה לתפקיד?

אז הנה הבשורה: גברים ונשים מתאימים לתפקידי ניהול ותפקידי מכירות בדיוק באותה מידה!

אין הבדל אם מדובר בתפקיד סוכן שטח, תפקיד הדורש מיומנויות מכירה טלפוניות או בכל תפקיד הדורש מיומנויות מכירות פרונטאליות כזה או אחר. היכולת להבין את צורכי הלקוח, מיומנויות מכירה הנדרשות זהות מגברים ונשים במגוון תפקידים.

לעיתים קרובות, במסגרת תהליך של גיוס כוח אדם, המועמד או המועמדת מסבירים במסגרת מרכז הערכה או ראיון פרונטאלי את העדפה שלהם לתפקיד כזה או אחר במערך המכירות. מדובר על העדפה אישית ואין כל קשר למין או מגדר.

דווקא היום, כשכל אדם, בוחר לחיות את חייו בדרך המתאימה לו, ללא קשר להעדפותיו ולנטיותיו האישיות אנו נוכחים במגוון רחב מאוד של אנשים לתפקידים בכל מערך המכירות הקיים בחברות וארגונים.

תהליך גיוס כוח אדם מכירות בעולם הנשי, נראה פעמים רבות למעסיקים מורכב יותר מגיוס גברים לתפקידים. הסיבה העיקרית הנעוצה בתפיסה זו, היא הנטייה לחשוב שנשים מעוניינות בשעות עבודה גמישות יותר בניגוד לגברים.

במסגרת עבודתי, כיועצת ארגונית המגייסת אנשי מכירות מזה 20 שנה, נתקלתי במגוון רחב של אפשרויות ובחירות, בנשים עובדות בכל שעה ומגיעות להישגים אדירים בכל תפקיד ותפקיד ובכל דרישת תפקיד בעולם המכירות שבה נתקלתי.

ברוב המקרים, אני נוכחת לראות במוקד מכירה טלפונים, וכן בצוות מכירות שטח– יחס שווה של גברים ונשים בכל תפקיד מכירתי.

בכל תהליך גיוס אנשי מכירות, בין אם מדובר בנציג מכירות טלפוני, סוכן מכירות שטח, מנהלת תיקי לקוחות או איש מכירות פרונטאלי ממליצה לבחון אלינו, המומחים בתחום גיוס כוח אדם בעולם המכירות הפרונטאלי ובעולם המוקדים הטלפוניים.

אנו נבנה עבורכם, תהליך גיוס המותאם בדיוק עבור צורכי המנהלים וצורכי החברה במגוון תחומים, אם מדובר בעולם ביטוח, בעולם עמיל מכס, והשילוח, בעולם הקוסמטיקה, בעולם הפרא רפואי , למוקדי מכירות טלפוניים/מזכירות רפואיות או בכל תחום אחר.

גיוס כוח אדם למכירות אצלכם יכלול אבחון צרכים, גיוס והכשרת כוח האדם המתאים ליצירת כוח מכירות מעולה!