מכירות- למכור יותר!

למכירות רבות וגדולות יותר- ממכירה למכירה גדולה יותר

חווית הלקוח הינה אותה חוויה בזמן תהליך המכירה שבה איש המכירות יודע ומכוון את המפגש לסגירת עסקה!  שימוש בטכניקות מכירה יוביל לאפשרות למכור יותר!  

במסגרת פעילות המייצרת "חווית לקוח" חיובית יוכל הנציג לאתר את הצרכים האמיתיים של הלקוח, את מידת שביעות רצונו מהשירות הניתן לו וכן להעריך באופן מדויק את הסיטואציה השירותית ובעיקר- המכירתית! כל הזמדנות למפגש עם לקוח היא הזדמנות למכירה!

האם זו הזדמנות להרחיב את סל המוצרים של הלקוח? האם זו הזדמנות לשדרג את השירותים שיש ללקוח? אולי זוהי שיחה שמטרתה לייצב את הקשר? האם להרגיע את הלקוח? האם לייצר תחושה של קירבה וביטחון?

בהתחשב בסיטואציה שהינה טלפונית, נציג מיומן ומקצועי יודע "לחוש" את הצד השני בטלפון, יודע להעריך נכונה את "האיתותים" של הלקוח (חוסר סבלנות, תחושה של תסכול וכיוצא בזה) ומגיב בהתאם ובאופן יעיל וממוקד. ולכך מתכוונים שמציינים " מיומנויות שירות ומכירה".

במסגרת תהליך האימון הטלפוני הנציג יתאמן ביצירת "חווית לקוח חיובית" המקשרת את החוויה עם "מכירת ערך"  ללקוח.   המושג "מכירת ערך" מתייחס למכירת הערך כתפיסה הסובייקטיבית של הלקוח על המוצר.

הנציג מקבל כלים, מבנה שיחה, תסריט  מכירה מותאם לחברה ולמוצר ואני מתרגלת איתו את השימוש בכלי שבנינו בשיתוף פעולה מלא.  בדרך זו, אני מאתרת סיכונים והערכת מצבי נטישה של לקוחות ומתרגלת ומאמנת את העובדים כיצד למנוע ולאתר "איתותי נטישה" של לקוחות החברה.

תהליך המכירה הוא "אומנות המכירה" ויש לתרגל, לאמן ולחזור ולבדוק את אנשי המכירות תדירות גבוהה ושיטתית את השימוש בכלי העבודה שנגדיר ונטמיע.

תחשוב על זה, אם אתה מלמד את העובדים פעולה/ משנה שיטת עבודה ולא חוזר עליה באופן שיטתי, קבוע, מדיד, ברור ובר השגה לא תוכל להמשיך ולשפר את התוצאות של העובדים שלך! פנה אלינו לבחינת מערך השירות והמכירות שלך ולהכשרת הנציגים שלך.