הקמת מוקד טלפוני בארבעה שלבים

איך מקימים מוקד טלפוני?

מה צריך לעשות כדי להקים מוקד טלפוני?

האם אתם מקימים מוקד טלפוני ביעילות ובקלות?

כל מה שתצטרכו לדעת כדי להקים מוקד טלפוני טלמרקטינג או מוקד טלפוני טלמיטינג לעסקים וללקוחות פרטיים, תוכלו למצוא במאמר זה במהירות וביעילות.

השלב הראשון והחשוב ביותר

בניית תשתית טכנולוגית להקמת מוקד טלפוני, בין אם מדובר במוקד טלמיטינג או מוקד טלמרקטינג.

התשתית הזו כוללת מערכת ניהול לקוחות, מערכת CRM ייעודית למוקד.

במסגרת הקמת מוקד טלפוני, אין צורך בהכרח בפיתוח מערכת ניהול לקוחות. מה שחשוב לדעת היא שהמערכת נותנת מענה לאיסוף כל הנתונים ולטיפול בלקוחות קיימים וחדשים בצורה מקצועית ומדוייקת. תהליך של בחירת מערכת ניהול לקוחות חשוב מאוד, על מנת להמנע מהוצאות מיותרות ומהחלפת מערכות מה שדורד שינויים ארגוניים מקיפים ועלויות נוספות.

השלב השני וחשוב לא פחות- גיוס והכשרת אנשי מכירות/ אנשי שירות מתאימים למוקד ולצורכי החברה- בין אם מדובר במכירת שירות או במכירות של מוצרים בחברה.

גיוס נציגי מכירות, כוח אדם מתאים למוקד, דורש הגדרת פרופיל גיוס מדוייק ואבחון וגיוס נציגי מוקד טלפוני המתאימים לצורכי החברה ולדרישותיה.

גיוס כוח אדם, כולל מנהל מכירות למוקד באופן מתאים ומדוייק, בעל ניסיון בעבודה במוקד טלפוני הוא שלב קריטי להקמת המוקד. כוח אדם מדוייק ומקצועי מאפשר עבודה שוטפת, מהירה יעילה ואפקטיבית לתהליכים הארגוניים הנדרשים בחברה.תהליך ההכשרה דורש תוכנית עבודה מדוייקת המתואמת בלוחות זמנים רלוונטיים לפתיחת הפעילות במוקד.

השלב השלישי הוא בניית תסריטי שיחה מותאמים למוקד. תסריטי השיחה צריכים להבנות בהתאמה לסיטואציות איתם צריכים הנציגים להתמוקד ובהתאמה לפעילות הטכנולוגית הנדרשת במוקד.

השלב הרביעי, שנעשה במקביל לפעילות המוקד, היא רכישת לידים מרשתות השיווק ועבודה המותאמת לעולם הדיגיטלי ולצורכי החברה.

אנו ממליצים לעבוד עם חברה מקצועית לצורכי פעילות מערך הלידים ולרכוש לידים איכותיים ומעודכנים.

אתם מוזמנים לפנות אלינו לקביעת פגישת ייעוץ- לירז אגמון 0506527927