גיוס אנשי מכירות מוקד בהקמה

גיוס אנשי מכירות היא משימה מורכבת וחשובה מאין כמוה להקמת מוקד טלפוני,

אז מאין מתחילים בגיוס אנשי מכירות?

1.בעיקר ובייחוד במצבים בהם הרבה מאוד מהעובדים, נמצאים כרגע בח"לת ולא מעוניינים להתחיל לעבוד בארגונים כל עוד הם נענים מתשלומי החל"ת.

גיוס עובדים, הוא תהליך שדורש תכנון, חשיבה, קבלת החלטות משמעותית לארגונים גדולים וקטנים כאחד.

בתהליך זה מושקעים זמן רב ומשאבים מצד הארגון.

2. בנוסף, נדרשים בתהליך זה הכשרה, הדרכה וחניכה של העובדים על מנת לקבלם בצורה מדוייקת לארגון ולשמור על שביעות רצונם מהארגון תוך כדי תפקוד מיטבי עבור הארגון.

אז למעשה, אנשי מכירות מתאימים ונכונים עבור הארגון, הם שלב אחד קדימה בתהליך של גיוס עובדים. מדוע כל כך מורכב לגייס אנשי מכירות לארגון?

אנשי מכירות הינם בשוק של היום "עובדים מחוזרים".

אז רוצים לגייס אנשי מכירות?

אנשי מכירות טובים, יכולים להפעיל את פעילות הארגון ולהביא אותו לרווחיות גבוהה. כל ארגון, תלוי למעשה באנשי המכירות שלו, בין אם מדובר באנשי מכירות שהם סוכני מכירות שטח ובין אם מדובר באנשי מכירות טלפוניים.

אנשי מכירות טובים, נהנים מתנאים ושכר גבוה, סביבה ארגונית נעימה ומפנקת, ומצפים לשיפור תנאי העסקתם מידי תקופה ומבונוסים גבוהים וטובים.

שלב מורכב עוד יותר, הוא גיוס אנשי מכירות למוקד טלפוני חדש בשלב ההקמה. שלב זה הוא סוג של "חבלי לידה" עבור הארגון ולכן נדרשת חשיבה מקצועית בלווי תהליך הגיוס.

אז מדוע חשוב כל כך לשלב אותנו בתהליך הגיוס?

בעלי עסקים רבים חושבים ש: "מה הבעיה? נביא כמה עובדים צעירים, והם כבר ישתלבו בפעילות המכירתית במוקד הטלפוני החדש". ניסיונות לא מוצלחים רבים וכושלים, מלמדים אותם, לעיתים בדרך היקרה והקשה, שניהול אנשי מכירות במוקד הטלפוני זו מומחיות שיש להכיר ולדעת היטב.

בנוסף, להכרות עם שיטות גיוס מעולות וניהול מוקדים טלפוניים אנו מביאים ניסיון רב בהתאמה של פרופיל איש מכירות למוקד הטלפוני/ סוכן מכירות שטח.

לסיכום:

אנו מתמחים בגיוס אנשי מכירות למוקדים טלפוניים חדשים מזה עשרים שנה.

אנו ממליצים לכם, לפנות אלינו, חברה מובילה בגיוס אנשי מכירות עוד לפני שאתם יוצאים לדרך!

לתיאום פגישת הכרות בנושא גיוס אנשי מכירות יש ליצור קשר עם לירז אגמון-05056527927