הקמת מוקדי טלמרקטינג 

התמחות בבניית מוקד טלמרקטינג, בתהליך של הקמה, ביסוס ופיתוח מוקדי טלמרקטינג נדרש ידע וניסיון רבים.

בדרך כלל תהליך הקמת המוקד נעשה על ידי בעלי ידע וניסיון בעולם המוקדים הטלפוניים. נוסיף ונאמר, שנדרש גם מידע בהקמת מוקדי מכירות ספיציפיים.

לכך, נוסיף ידע במוקדי שיחות נכנסות או יוצאות (או גם וגם) וכן בכוחות ורחשי השוק הקיימים בכל רגע נתון בתחום הקמת מוקדים מסוג זה.

אחד הנושאים החשובים ביותר בתהליך ההקמה הוא ניסיון בעבודה עם כוח אדם מותאם למוקד הטלמרקטינג. ידע רב נדרש לצורך איתור, גיוס והכשרת כוח האדם הרלוונטי למוקד הטלמרקטינג אותו מקימים.

לכן, מדובר בהקמת מוקד טלמרקטינג בהתמחות ספציפית, הדורשת ניסיון רב, הכרות עם השוק, ידע נרחב בגיוס והכשרת כוח אדם ויכולת הנעה קדימה בקצב מהיר ביותר תוך דינמיקת התנהלות מקצועית ביותר.

במהלך עשר שנים של התמחות בהקדמה, גיוס והכשרה של עובדים, חלק ניכר מהפעילות שלנו, מופנית למוקדי טלמרקטינג.

במוקדים אלו, בחברות מובילות במשק הישראלי אנו נוכחים לגלות כי פעמים רבות הכישלונות נובעים מחוסר אסטרטגית שיווקית וניהולית. הקמת מוקד טלמיטינג או טלמרקטינג דורש התאמה לסוג הארגון, תוך התייחסות להתנהלות העיסקית.

הקמת מוקד טלמרקטינג

הקמת מוקד טלמרקטינג, עלול ליצור אינספור בעיות ולגרום למערך תקלות ולכישלון שעלויותיו גבוהות הרבה יותר מהצפוי.

אחד האתגרים שחשוב לציין בהקמת מוקד טלמרקטינג, הוא תכנון אסטרטגי מקדים הכולל את תקציב ההקמה וביסוס מוקד הטלמרקטינג.

כמובן שמומלץ לבעל חברה המקים מוקד טלמרקטינג להעזר בפונקציה מקצועית ומנוסה או להכשיר כוח אדם מתאים או להעזר בחברה חיצונית בנושא.

השימוש במשאב המדוייק והמתאים ביותר, הוא חלק מההחלטה הנדרשת בהקמת מוקד הטלמרקטינג.

פעמים רבות מדובר על יזם עיסקי שיש לו רעיון שברור לו ופעמים רבות רק לו, שהוא מוצר מנצח והוא בדרך כלל יוצר מנקודת הנחה שלא תהיה כל בעיה למכור אותו במכירה טלפונית. אז הוא מחליט להקים מוקד טלמרקטינג.

חשוב לציין, על סמך הנקודות שהועלו כאן, כי הקמת מוקד טלמרקטינג דורשת הרבה יותר ממוצר מנצח. מוצר מנצח הוא תנאי הכרחי כמובן להצלחת מוקד הטלמרקטינג. לעיתים, יש להערך ולהיות גמישים גם בנושא אופן מכירת המוצר על ידי מוקד הטלמרקטינג.

יש  הרבה יותר ממכירה המתבצעת פנים אל פנים בתהליך של מכירה במוקד טלפוני, מוקד טלמרקטינג למעשה, זו אחת מסוגיות המכירה המורכבות ביותר בארץ ובעולם.

השוק הישראלי מוצף בפניות מכירה טלפוניות, עד כדי כך שהלקוח הישראלי מיצה את כל סוגי הפניות היזומות הטלפוניות אליו.

היכולת לייצר אמון וביטחון מול הקונה היא שם המשחק, בעיקר כשאין נראות ומדובר בפעילות של מוקד טלמרקטינג.

לדעת לזהות, לשמר ולהכשיר את צוות אנשי המכירות הטלפוניים, לשם כך נזקקת מומחיות רבה, סבלנות וידע אדיר נצבר בתחום המכירות הטלפוניות.

אנו ממליצים, עוד לפני תהליך הקמת המערך שעלול לעלות מאוד אלפי שקלים להתייעץ עם מומחה בתחום על כל ההבטים הנדרשים לצורך הקמת מוקד טלמרקטינג, אפילו כזה הכולל מספר מצומצם של אנשי מכירות טלפוניים.

לעתים, לאחר השקעה הראשונית בהקמת מוקד הטלמרקטינג, העלויות הנדרשות לצורך תיקון המצב ורמת הסובלנות והסבלנות, מצד בעל העסק הכרחיות על מנת לתקן את הטעויות שנוצרו במהלך הקמת מוקד הטלמרטקינג.

ניהול מוקד טלמרקטינג

לצורך ניהול מוקד טלמרקטינג, לא מספיק בהתעסקות הבעלים או היזם שבדרך כלל עסוק בעוד הרבה מאוד ענינים כספים, תפעול וכיוצא בזה יש צורך בבניית שדרת ניהול מתאימה ורלווונטית לאורך שנים.

על מנת להעסיק עובדים ומנהלים במוקד טלמרקטינג, נדרשת הנהלה של פונקציה בעל יכולת ניהול ויעד לתקופה ממושכת ולזמן שיאפשר התפתחות מקצועית. התפתחות במוקד טלמרקטינג היא נושא מהותי ויש לשקול אותו כנקודת מפתח בהצלחת בהקמת מוקד טלמרקטינג.

יעדי מכירות- מוקד טלפוני טלמרקטינג

הגדרת יעדי המכירות במוקד נראית פשוטה וברורה, וכן בניית מבנה תמריצים אפקטיבי.

בניית מערך בונוסים במוקד טלמרקטינג

מנהלים ומנכלי"ם רבים ומובילים בשוק הישראלי, בעלי יכולת ניתוח, הבנת השוק והעובדים שלהם, נתקלים בדילמות מורכבות ורבות בתהליך בניית מערך בונוסים במוקד טלמרקטינג.

מוקד טלמרקטינג בעל בסיס חזק ואיתן ויכולת התמודדות עם תנודות השוק העסקי.

על מנת שמוקד טלמרקטינג, זה ייצר פעילות קבועה, סדורה במגמת עלייה מתמדת יש לקחת בחשבון כאמרו, משתנים ונתונים רבים.

בהקמת מוקד טלמרקטינג, יש להתייחס למשתנים רבים נוספים שלא דנו בהם: תחרות השוק, איכות המוצר, מגמות משתנות, עונתיות, קהלי יעד משתנים וכן הלאה.

בכדי שיילקחו בחשבון גורמים חיצוניים ופנימיים בהקמת מוקד טלמרקטינג, יש להכין תוכנית עבודה ולעלות בצורה ממוקדת ומדוייקת את סדרת השיקולים והסיכונים בתהליך. כמובן יש לבחון את כל התהליכים לפני היציאה לדרך.

הקמת מוקד טלפוני